Missä päin asut? Jos on mahdollisuus huollattaa Turun suunnalla niin kysäise supparilta tai Bemarihuollosta tarjous. Aika lähelle kahta tonnia kokonaisuudessaan on uudet ahtimet paikoillaan. Saksasta turboladerilta uudet ahtimet posteineen noin 1100€.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
335i Helevetillinen öljynsyönti..
Collapse
X
-
Originally posted by brainsurgery View PostMissä päin asut? Jos on mahdollisuus huollattaa Turun suunnalla niin kysäise supparilta tai Bemarihuollosta tarjous. Aika lähelle kahta tonnia kokonaisuudessaan on uudet ahtimet paikoillaan. Saksasta turboladerilta uudet ahtimet posteineen noin 1100€.BMW 335i E90 -07
Comment
-
-
Originally posted by hoikkas View PostJust noi molemmat mestat hyviä! Ja turbot saksasta kaikkine kuluineen siinä 1000 euroa Bemariosat.fi sivustolta noin 250 euroa turbojen vaihto-osapaketti ja vaihtotyö noin noin 600 euroa + nesteet eli kokonaishinta on varmasti aika tarkkaan 2000 euroa.BMW 335i E90 -07
Comment
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostSaksasta saa edullisemmin mutta takuu pelaa paremmin jos ottaa osat ja työn samasta paikasta.BMW i4M50
Comment
-
-
Otin koko setin asennuksineen bemarihuollosta ja saa homman kerralla kuntoon.
Ihme kyllä noi vanhat turbot ei syö öljyä vielä yhtään. Autolla ajettu 160tkm Öljynkulutus on noin 0.5l/10tkm.
Kävi aiemmin jopa mielessä tehdä ahtimiin hukkaporttien korjaus. Jenkeissä yks putiikki myy uusia settejä. Hitsausta,porausta ja prässäämistä vaatii asennus,mutta ei mikään ihan mahdottoman näköinen juttu. Jos jotain kiinnostaa ,niin voin pistää linkin korjaussarjoihin.
Mutta kun on jo noin paljon kilometrejä takana ahtimissa ja asennus noin isotöinen ,niin parempi vaihtaa kokonaan uudet.BMW 335i E90 -07
Comment
-
-
Pistän tämän nyt tänne.
Vaihtaessani imuputkea kaasuläpälle, huomasin että putki ja kaasuläppä olivat hieman öljyyntyneet. Imusarjan purettuani huomasin että sielläkin oli vähän töhnämäistä.
Auto ei ole toistaiseksi vielä öljyä juuri syönnyt. Muutenkin tuntuu toimivan ja ahtavan niinkuin pitääkin. Ei tunnu savuttavan tai mitään isompaa. Ainut mitä tulee satunnaisesti jb4 kautta havaittua on boost leak koodia.
Voisiko PCV venttiili olla sökönä?
Vai voiko puskea turbojen kautta? Kuitenkin rullattu jo 180tkm. Tietysti ahtoputkessa olisi tällöin ja öljyä? Sitä ei ole vielä tsekattu.
Saako suomesta mistään tuota pcv venttiiliä :think
Kiitoksia vastauksista!Last edited by Kameli11; 03-04-2017, 22:14.
Comment
-
-
Originally posted by Kameli11 View PostPistän tämän nyt tänne.
Vaihtaessani imuputkea kaasuläpälle, huomasin että putki ja kaasuläppä olivat hieman öljyyntyneet. Imusarjan purettuani huomasin että sielläkin oli vähän töhnämäistä.
Auto ei ole toistaiseksi vielä öljyä juuri syönnyt. Muutenkin tuntuu toimivan ja ahtavan niinkuin pitääkin. Ei tunnu savuttavan tai mitään isompaa. Ainut mitä tulee satunnaisesti jb4 kautta havaittua on boost leak koodia.
Voisiko PCV venttiili olla sökönä?
Vai voiko puskea turbojen kautta? Kuitenkin rullattu jo 180tkm. Tietysti ahtoputkessa olisi tällöin ja öljyä? Sitä ei ole vielä tsekattu.
Saako suomesta mistään tuota pcv venttiiliä :think
Kiitoksia vastauksista!ex E91 320d käsiaskilla
ex E46 330dat
japski
ranu
ex E30 316i 4d
Comment
-
-
Originally posted by Kameli11 View Post
Saako suomesta mistään tuota pcv venttiiliä :think
Kiitoksia vastauksista!
Briteistä saa, mutta lähetyskulut on isommat kuin itse venttiili
Radalle pitäis toukokuussa päästä, ja sitä ennen venttiili vaihdettava ja venakopan tiiviste... Nyt kun se kerran on alkanut vuotaa.
Sama täällä, jos jollain tietoa mistä sais järkevään hintaa euroopasta niin privaa tai tänne linkkiä.E53 3.0d Olivin Metallic "Oliivi"
E53 3.0d Sapphire Black Metallic "Pappi"
Ex: E38 740i Titan silber "Paavo"
Ex: E39 523 Touring Kalahari Beige "Bruno"
Ex: E93 335iA cabi "Sommer bus"
Ex: E34 520i "winter wagen"
Ex: E46 320Ci cabrio "prinsessa"
Ex: E53 X5 3.0d M-Sport "Karala"
Ex: E21 315, E12 520, E60 BMW 525dA Rip: E21 2.0 Tic
Comment
-
-
Originally posted by poteroa View PostBriteistä saa, mutta lähetyskulut on isommat kuin itse venttiili
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Comment