Su täräytin 1000w tt-thermon tilaukseen ja tänään hain postista. Eli ainakin tuota kulmamallista lämppäriä löytyy. Jospa jo ensiviikolla saisi sen pellin alle
Asentelin N47 koneiseen pre-lci 320d:hen calix PH500:en kuvan letkuun 3 johon calixin ohjeiden mukaan re485 tulisi laittaa m75 asennussarjalla. Aika tiukka sovitus mutta sopii juuri ja juuri olemaan. Pääsispä testaileen .
Hep!
Tt-thermo on paikallaan mutta asentaja oli jättänyt paisarin korkin löysälle, ja nesteet pitkin konehuonetta. Paisari oli kotipihassa tyhjä enkä löytänyt minkä väristä nestettä tulisi järjestelmään laittaa.
Löytyisikö pikaista vastausta?
Vähän huono on kenenkään ennustaa, marketeistä löytää kyllä nestettä mikä käy kummankin väriseen. Talouden E9X sarjalaisessa punaista mutta ei sitä koskaan tiedä silti...
Ilmeisesti mitään yleistä käytäntöä ei ole. No kaatelin hiukan vettä paisariin ja pinnan noustessa väri vaikutti vihreähköltä, joten sen väristä kaupasta lisää...
Jepulis, vihreää tavaraahan siellä oli. Oli jäänyt korjaamolta vielä ilmausruuvikin jonkunverran auki ja sieltä puski nesteitä ulos ajossa. Vein auton takaisin ja hommat tuli kuntoon.
TT-thermon ensitestit tänään, ja vedenlämmöt nousi 2C --> 33C puolentunnin lämmityksellä (ulkolämpötila +2C) = tyytyväinen
Mietin, että jos ensi talveksi virittelisi tommosen TT-thermon N57 koneeseen, niin mikä letku sille olisi oikea paikka ja miten päin nesteen pitäisi kiertää?
Huono puoli noissa on kun kiinan poika on tehnyt letkuliittimet 16mm halkaisijalla? Mihin ihmeen tuk tukiin ne on tarkoitettu?
BMW vesiletkut on kuitenkin 19-20mm niin pitää pistää sovite adapteria väliin jos hyvän haluaa.
Ei meinaan tule pitkään kestämään jos vaan murjasee BMW:een vesiletkun ruttuun tiukalle tuohon 16mm lämmittimen kylkeen.
Toi olisi pätevä lämmitin jos letkulähdöt olisivat paksummat...
Huono puoli noissa on kun kiinan poika on tehnyt letkuliittimet 16mm halkaisijalla? Mihin ihmeen tuk tukiin ne on tarkoitettu?
BMW vesiletkut on kuitenkin 19-20mm niin pitää pistää sovite adapteria väliin jos hyvän haluaa.
Ei meinaan tule pitkään kestämään jos vaan murjasee BMW:een vesiletkun ruttuun tiukalle tuohon 16mm lämmittimen kylkeen.
Toi olisi pätevä lämmitin jos letkulähdöt olisivat paksummat...
Niin ja jos se laatu oli parempi. Noita hajoaa todella paljon..
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Sehän on sitten motonetin keikka, pari supistusliitintä ja pätkä 16mm letkua.
Mietin, että jos korvaiskin tuon lisävesipumpun (kuvassa nro 4) http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=64_1596
tuolla letkulämppärillä. Lisävesipumppu kun on muutenkin hajalla, niin tossa olisi valmis paikka. Vesikierto pitäisi olla varmaan moottorille päin, kun tuo pumppu on tuolta lämmitylaitteen kennolta tulevassa letkussa.
Sehän on sitten motonetin keikka, pari supistusliitintä ja pätkä 16mm letkua.
Mietin, että jos korvaiskin tuon lisävesipumpun (kuvassa nro 4) http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=64_1596
tuolla letkulämppärillä. Lisävesipumppu kun on muutenkin hajalla, niin tossa olisi valmis paikka. Vesikierto pitäisi olla varmaan moottorille päin, kun tuo pumppu on tuolta lämmitylaitteen kennolta tulevassa letkussa.
Pistä ihmeessä kuntoon se lisävesipumppu! Ei taida paljoo tuntia pidempään mennä ensikertalaisellakaan Hyvä talvella kauppareissujen aikana. Tai jos et laita kuntoon niin myy mulle halvalla se
Niin sekin vielä, edellinen minkä asensin asiakkaalle kesti viikon ja sitten pimeni.
No kai noilla joku takuu on, oli asiakkaan mukana tuoma osa siis.
Jo joo onhan niillä takuu, mutta eipä ne yleensä asennuskuluja korvaa. Kalliiksi käy asiakkaalle, jos monta kertaa saa käydä pajalla vaihdattamassa. Audifoorumilta käy noiden surkea laatu selväksi. Monilla on hajonnut enemmän kuin kerran talvessa nuo.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Jo joo onhan niillä takuu, mutta eipä ne yleensä asennuskuluja korvaa. Kalliiksi käy asiakkaalle, jos monta kertaa saa käydä pajalla vaihdattamassa. Audifoorumilta käy noiden surkea laatu selväksi. Monilla on hajonnut enemmän kuin kerran talvessa nuo.
...mutta mullapa on kestänyt jo 2 talvea!
e90 330i lci -09 Opel Manta Gsi,yhteistä matkaa jo vuodesta -83
Ex: e46 330d Touring M-Sport II -04
Comment