Announcement

Collapse
No announcement yet.

335 i lpfp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • brainsurgery
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2011
    • 1355
    • Helsinki

    #16
    Originally posted by bemmeri View Post
    Onko tämä vaikemmin askarreltava kuin tuo stage1?
    On.
    Löytyy mistään kuvallista ohjetta?
    Tuolla ainakin on jotain: http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?p=386515

    Comment

    • Tommix
      BTCF Member
      • Dec 2006
      • 5401
      • S:t Karins

      #17
      Tai sitten ei kun ostaa valmiin ämpärin..
      Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
      Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
      ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
      Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

      Comment

      • larippa
        Bimmer Rookie
        • Jun 2015
        • 110
        • hki

        #18
        Mulla on tuollainen täydellinen stage1-paketti nyt, en viitti alkaa näpärtelemään sitä kiinni. Jos joku tarvitsee, niin myytävänä on.
        e90 335i AT
        JB4, MHD race flash E45, VRSF DP

        Comment

        • brainsurgery
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2011
          • 1355
          • Helsinki

          #19
          Originally posted by larippa View Post
          Mulla on tuollainen täydellinen stage1-paketti nyt, en viitti alkaa näpärtelemään sitä kiinni. Jos joku tarvitsee, niin myytävänä on.
          Mikäs tuossa vastustaa?
          -Otat nykyisen pumpun sieltä tankista ulos
          -Irrotat siitä yläosan (en muista pitikö irrottaa jo ennen kuin ottaa tankista ulos)
          -Laitat bensaletkut kiinni
          -Painat varasliittimet virtajohdoista läpi
          -Lisäpumpun johdot kiinni varasliittimiin
          -Heität lisäpumpun tankin pohjalle vanhan pumpun kanssa ja kansi kiinni

          Comment

          • larippa
            Bimmer Rookie
            • Jun 2015
            • 110
            • hki

            #20
            Okei, no ei kuulosta noin sanottuna pahalta. Katsotaan jos rohkaistuisin kokeilemaan sittenkin, kiitoksia

            Originally posted by brainsurgery View Post
            Mikäs tuossa vastustaa?
            -Otat nykyisen pumpun sieltä tankista ulos
            -Irrotat siitä yläosan (en muista pitikö irrottaa jo ennen kuin ottaa tankista ulos)
            -Laitat bensaletkut kiinni
            -Painat varasliittimet virtajohdoista läpi
            -Lisäpumpun johdot kiinni varasliittimiin
            -Heität lisäpumpun tankin pohjalle vanhan pumpun kanssa ja kansi kiinni
            e90 335i AT
            JB4, MHD race flash E45, VRSF DP

            Comment

            • brainsurgery
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2011
              • 1355
              • Helsinki

              #21
              Originally posted by larippa View Post
              Okei, no ei kuulosta noin sanottuna pahalta. Katsotaan jos rohkaistuisin kokeilemaan sittenkin, kiitoksia


              Itse en juottanut mitään kiinni tai pätkinyt johtoja. Suoraan vain varasliittimillä kiinni. En myöskään kiinnittänyt uutta pumppua vanhan kylkeen vaan heitin sinne tankin pohjalle. Hyvin on toiminut.

              Comment

              • bemmeri
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2006
                • 4181

                #22
                Pari kysymystä askarruttaa, ennen kun alan laittamaan stg1 huomenna.

                Onko tuo e9X tankin muotoilu millainen? Reilu puoli tankkia ainetta tankissa, tarviiko ajella tyhjemmäksi, ei kai sieltä enää yli tule jos kannen avaa?

                Pitääkö paine laskea linjastosta pois, esim. pyörittämällä sulake irti, tms.? Vai laskeeko se paine alas kun seisoo yön yli (arvelin kun pyörittää pumppua oven aukaisussa, tms., esim. e36/e39 ei tee näin ja paine säilyy).
                EVERYTHING | WORKS

                Comment

                • yarski
                  BTCF Member
                  • Sep 2013
                  • 310
                  • Rauma

                  #23
                  Originally posted by bemmeri View Post
                  Pari kysymystä askarruttaa, ennen kun alan laittamaan stg1 huomenna.
                  Onko tuo e9X tankin muotoilu millainen? Reilu puoli tankkia ainetta tankissa, tarviiko ajella tyhjemmäksi, ei kai sieltä enää yli tule jos kannen avaa?
                  Pitääkö paine laskea linjastosta pois, esim. pyörittämällä sulake irti, tms.? Vai laskeeko se paine alas kun seisoo yön yli (arvelin kun pyörittää pumppua oven aukaisussa, tms., esim. e36/e39 ei tee näin ja paine säilyy).
                  Ei tuu yli mutta homma on helpompi jos tankki lähes tyhjä. Vähemmän läträäntyy bensaa jokapaikkaan
                  Suoraan ajosta purkuun ja stg2 tilalle meni mulla eikä odoteltu mitään paineiden laskua tms. ei oo semmosia paineita että silmille tulisi...
                  G26 i4 M50 supercharged
                  ex: F36 440i xdrive msport
                  ex: E91 335 lci xdrive msport

                  Comment

                  • bemmeri
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2006
                    • 4181

                    #24
                    Originally posted by yarski View Post
                    Ei tuu yli mutta homma on helpompi jos tankki lähes tyhjä. Vähemmän läträäntyy bensaa jokapaikkaan
                    Suoraan ajosta purkuun ja stg2 tilalle meni mulla eikä odoteltu mitään paineiden laskua tms. ei oo semmosia paineita että silmille tulisi...
                    Ok. Pitää huomenna ottaa ainakin kansi pois ja katsoa viittiikö alkaa läträämään. Ei kehtaisi ajaa "hukkaan" ainetta mikä tankissa, kun lähimmälle e85 asemalle on reilu 30km. Oottelee sitten vaikka ens viikonloppuun, jos näyttää että liiaksi on ainetta nyt.

                    Tuo painejuttu tuli mieleen, kun esim. e36 m3 bensafiltterin pikaliittimet ei auenneet jos painetta oli linjastossa. Tosin näyttää nuo liittimet olevan eri tyyppisiä, kun nämä nousee suoraan "ulospäin" eli ei tarvii painetta vasten painaa (m3:ssa piti muistaaksei työntää sitä muovilärpäkettä linjaan päin ja ilmeisesti paine paine vastusti, ei muista enää).


                    Edit. Mukava jopihan tuo stg1 oli laittaa. Tankki ois voinu olla melko tyhjä, mutta meni tuolleenkin. En tinaillu liittimiä ja pumpun jätin lojumaan sinne pohjalle, ois niin vittumainen laittaa se nippuside, kun käsiin rupes käymään kylmä aine siellä tankissa ropatessa.
                    Käyntiin ainakin lähti, yms. Pitää vielä raceflashi laittaa sisään ja huomenna testailla kun ei oo promilleja...
                    Last edited by bemmeri; 01-05-2016, 11:35.
                    EVERYTHING | WORKS

                    Comment

                    • samppa...
                      Bimmer Rookie
                      • Sep 2008
                      • 117
                      • .

                      #25
                      No joo nyt riittää taas löpö.Mukavastihan tuo nosti bensa paineita stage 1 pumppukin.E55 blandis ja ei ongelmia Helppo homma valkoiselle miehelle tuo asennus..

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎