Moi! Vuosimallin 2008 330i:ssä kilahti moottori totaalisesti. Sylinterin seinämästä irtosi 7 cm kokoinen palanen. Ajettu vasta 110 tkm, normaalit huollot, ei mitään rata-ajoa tms. Kellään havaintoja onko vastaavia sattunut N53 koneelle useamminkin? Tai muita vinkkejä tehtaan kanssa asiointiin?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90 330i (N53) Sylinterin seinä halki
Collapse
X
-
Originally posted by 330fan View PostMoi! Vuosimallin 2008 330i:ssä kilahti moottori totaalisesti. Sylinterin seinämästä irtosi 7 cm kokoinen palanen. Ajettu vasta 110 tkm, normaalit huollot, ei mitään rata-ajoa tms. Kellään havaintoja onko vastaavia sattunut N53 koneelle useamminkin? Tai muita vinkkejä tehtaan kanssa asiointiin?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
-
-
Oliko pidempään käynyt jo huonommin?sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Ainoa omistaja ja huollot valtuutetuissa liikkeissä. Tehdas ilmoitti kuitenkin että ei goodwilliä.
Käytetty moottori olisi hinnan puolesta järkevä optio. Kellään kokemusta mistä käytännössä saa ja toimiiko mitkään takuut oikeasti? Jotkut jenkkisaitit myyvät halvalla ja lupaavat 3v takuuta. Miten käytännössä Euroopassa onnistuu, vinkkejä kellään? Liian harvinainen auto että Suomesta saisi suoraan mitään, veikkaisin.
Comment
-
-
Kyllä se auton moottorin käyttöikä on pidempi kuin 8v / 110tkm:n. Paina päälle vaan maahantuojalle / myyjälle. Heidän kuuluu tässä tapauksessa osallistua kuluihin, jos olet huollattanut autoa huolto-ohjelman mukaan. 1/3 kuluista saat menemään myyjälle/maahantuojalle jos valitat kuluttajariitalautakuntaan. Suomen lainsäädännösähän tuotteen kestolle ei ole määritelty mitään tiettyä aikarajaa, vaan meillä käytetään ns. elinkaariajattelua. Auton moottorin käyttöikä on n. 250-300tkm. Näissä tapauksissa otetaan huomioon myös auton hinta, joka on varmasti ollut aika korkea uutena. Nyt kun olet auton ensimmäinen omistaja, voit osoittaa reklamaation sekä myyjälle, että maahantuojalle.
esimerkki: http://www.iltasanomat.fi/autot/art-2000001039988.html
t. ammatikseen näitä pohtiva
ps. jos tarvitset vinkkiä tapaukseen yksityiskohtaisemmin, niin laita yv:täLast edited by larippa; 19-05-2016, 14:29.e90 335i AT
JB4, MHD race flash E45, VRSF DP
Comment
-
-
Originally posted by 330fan View PostAinoa omistaja ja huollot valtuutetuissa liikkeissä. Tehdas ilmoitti kuitenkin että ei goodwilliä.
Käytetty moottori olisi hinnan puolesta järkevä optio. Kellään kokemusta mistä käytännössä saa ja toimiiko mitkään takuut oikeasti? Jotkut jenkkisaitit myyvät halvalla ja lupaavat 3v takuuta. Miten käytännössä Euroopassa onnistuu, vinkkejä kellään? Liian harvinainen auto että Suomesta saisi suoraan mitään, veikkaisin.
Jos siirtää kaikki apulaitteet entisestä koneesta, niin luulis tuon käyntiongelmankin korjaantuvan.Last edited by JTP; 19-05-2016, 18:55.e90 330i lci -09
Opel Manta Gsi,yhteistä matkaa jo vuodesta -83
Ex: e46 330d Touring M-Sport II -04
Comment
-
Comment