Elikkäs tällä hetkellä hakemassa 335i e90 saksasta. Autoon vaihettu Downpipet, IC, Softa, Putkisto.. Mitä luulette tuleeko ongelmaa kilpiin saamisessa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ostamassa autoa saksasta, muutama kyssäri
Collapse
X
-
Saksassahan ollaan katsastuksessa tarkkoja vaihdettujen osien/päästöjen yms. kanssa.
Saksalaisilta löytyy yleensä kaikenlaista lippulappua muutoksista. ABE (Allgemeine Betriebs Erlaubnis) on lähinnä mallikohtainen tyyppihyväksyntä. Ei tarvitse muutoskatsastaa/merkitä auton dokumentteihin mutta paperi oltava mukana ajossa. Sitten on osia, joista sinänsä on valmistajan paperi mutta joka pitää (vähän suomalaiseen tapaan) muutoskatsastaa ja merkkauttaa auton papereihin.
Tehoihin vaikuttavat muutokset voivat teoriassa olla ongelmallisia, kun niissä tulee vastaan suomalaiset määräykset moottorin muuttamisesta.
Joka tapauksessa pyydä myyjältä kaikki mahdolliset dokumentit muutoksista.
E
Comment
-
-
Originally posted by ErkkiE View PostSaksassahan ollaan katsastuksessa tarkkoja vaihdettujen osien/päästöjen yms. kanssa.
Saksalaisilta löytyy yleensä kaikenlaista lippulappua muutoksista. ABE (Allgemeine Betriebs Erlaubnis) on lähinnä mallikohtainen tyyppihyväksyntä. Ei tarvitse muutoskatsastaa/merkitä auton dokumentteihin mutta paperi oltava mukana ajossa. Sitten on osia, joista sinänsä on valmistajan paperi mutta joka pitää (vähän suomalaiseen tapaan) muutoskatsastaa ja merkkauttaa auton papereihin.
Tehoihin vaikuttavat muutokset voivat teoriassa olla ongelmallisia, kun niissä tulee vastaan suomalaiset määräykset moottorin muuttamisesta.
Joka tapauksessa pyydä myyjältä kaikki mahdolliset dokumentit muutoksista.
E
Comment
-
Comment