Moi, elikkä edellämainittuun autoon kytkinremontti edessä. BMW e91 330Xd Vm. 2006. Lastutettu, luvattu n. 290hp ja ~600nm, kytkin rupesi luistatteleen kun kolmosella kiihdyttää. Harkinnassa siis vaihtaa jykevämpi kytkin ja vauhtipyörä. Kysymyksenä siis, (jos muut vaihtanut) mikä kytkin kannattaa laittaa, sen verran lueskellut jo että X5 kytkimiä asennettu mutta meneekö suoraan, ilman mitään kompromissejä? Senkin tiedän että autossa on (kai
) jousitettu? kaksoismassavahtipyörä, ja että vakiokytkin kestää vähän yli 500nm. Kannattaako vaihtaa kiinteä vauhtis ja jousitettu levy vai päinvastoin? Autolla ajettu 218000km. Kestäisikö uusi vakiokytkin?:think Ja jos muut vaihdellu, onko kuinka hirveän vittupää homma vaihtaa


Comment