330xd M57T2 231 hp, valmistettu 4/2007. Pitäisi polttoainesuodatin vaihtaa.
Aika monessa paikassa mainitaan, että kaikki(?) M57:t (ja M47:t) osaisi vielä ilmata itse itsensä, kun laittaa virrat päälle (start-nappia kytkin ylhäällä, ettei lähde pyörittämään käyntiin; annetaan olla minuutti näin; jossain ohjeissa toistetaan pari kertaa).
Onko tietoa, osaako varmasti kaikki M57-koneiset ilmata itsensä näin luotettavasti (ilmeisesti pitäisi siirtopumpun lähteä käymään – pitääkö ottaa takapenkkiä pois, että kuulee varmasti, käykö näin?). Vai pitääkö vain jumpata vihdoin DIS (vai millä softalla tämä onnistuu tämänikäisessä) toimimaan ja ilmata sillä ja nauttia varmemmasta olosta?
E
Aika monessa paikassa mainitaan, että kaikki(?) M57:t (ja M47:t) osaisi vielä ilmata itse itsensä, kun laittaa virrat päälle (start-nappia kytkin ylhäällä, ettei lähde pyörittämään käyntiin; annetaan olla minuutti näin; jossain ohjeissa toistetaan pari kertaa).
Onko tietoa, osaako varmasti kaikki M57-koneiset ilmata itsensä näin luotettavasti (ilmeisesti pitäisi siirtopumpun lähteä käymään – pitääkö ottaa takapenkkiä pois, että kuulee varmasti, käykö näin?). Vai pitääkö vain jumpata vihdoin DIS (vai millä softalla tämä onnistuu tämänikäisessä) toimimaan ja ilmata sillä ja nauttia varmemmasta olosta?
E
Comment