Nyt on aika monta kikkaa jo yritetty sekä tutkittu, ja rupeaa pikkuhiljaa jo mietityttää, voiko se vaan johtua siitä, että repsikalle tulee oikeasti kylmää koska auto on italian tuonti?
Yritetty putsata kennosta "tukkeutumat" vetämällä vettä ns. väärään suuntaan kennoon läpi, läpät kuulostaa pelaavan, kuskille tulee halutessa vaikka aivan kuumaa, mutta apparinpuolella ilma on ihan kylmää. Jäähdytysnesteet pysyy tasaisessa 95-97'c lämpötilassa. Löytyisiköhän joltakin vehkeet pk seudulla, millä nimenomaan apparinpuolen sisälämpöanturia pääsisi lukemaan?
kylmä/kuuma säädin kojetaulussa pelaa molemmilla puolilla (apparinkin ritilöistä tuntee eron).
Onko jollakin ollut samanlaista ongelmaa, joka on korjaantunut jotenkin muuten kuin kennon vaihtamalla?
Yritetty putsata kennosta "tukkeutumat" vetämällä vettä ns. väärään suuntaan kennoon läpi, läpät kuulostaa pelaavan, kuskille tulee halutessa vaikka aivan kuumaa, mutta apparinpuolella ilma on ihan kylmää. Jäähdytysnesteet pysyy tasaisessa 95-97'c lämpötilassa. Löytyisiköhän joltakin vehkeet pk seudulla, millä nimenomaan apparinpuolen sisälämpöanturia pääsisi lukemaan?
kylmä/kuuma säädin kojetaulussa pelaa molemmilla puolilla (apparinkin ritilöistä tuntee eron).
Onko jollakin ollut samanlaista ongelmaa, joka on korjaantunut jotenkin muuten kuin kennon vaihtamalla?
Comment