Itsellä on 318i -07 e91, jonka moottori syttyi tuleen toissa viikon pakkasilla, jolloin asteita oli n. -25 c. Syy: huohotinputki tukossa! Alkusammutuksen ansiosta vahinko jäi kohtuulliseksi. Auto ns. Suomi-auto, huollettu. Vanhassa e46 -99 Bemussani oli jo tiedossa, että huohtotinputken jäätymisen riski. Olisi luullut että Saksalainen insinööritaito olisi tuossa ajassa ottanut jotain opikseen pohjoisen olosuhteista, mutta ei ole. Mikä on maahantuoja ja paikallisen toimipisteen kanta jäätyneestä huohotinputkesta? Pallottelu, ei minkäänlainen. Tarkistakaa autonne ennen pakkasia!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E91 ja jäätynyt huohotinputki
Collapse
X
-
Kyseessä siis 10v vanha auto? Millaista vastuunottoa olit maahantuojalta tai mekkiliikkeeltä odottanut?
Vakuutushan tuon korvaa, joten ei kun kuntoon vain ja kovaa ajoa.Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Originally posted by FransBauer View PostIhan vahinkokorjaamo syyn kertoi. Olen ollut ehkä turhaakin yhden automerkin kannattaja. Nyt uskollisuutta koetellaan, en voinut arvata että tuollaista omalle kohdalle osuu. ..tuttaa, mutta nyt helpottaa kun avauduinNyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
Comment