Enpäs löytänyt topikkia, joten tehdäänpä uusi..
Eli toiveena olis käyttää Continentalin etanoli sensoria ja yhdistää se suoraan JB4 ja sieltä saada seos suoraan näytölle. Sensorin saa n. 40,- kiinasta, ja on orkkis.
Onko joku tehnyt tämän ja jos on niin miten, ja onko kuinka tarkka jos on..
Tuollahan myydään kittiä jossa on fuel-it softa ja bt palikka, mutta ei huvittais ostella taas uutta ohjelmistoa pelkän seoksen mittaamiseen.
Sen verran tässä opiskellut että JB4 pitäs tukea infoa 50-150Hz muutettuna 0-5v signaalille, eli 0v = 0% ja 5v = 100% ja pitäs olla suoraan apissa tuki, mutta onko siis näin. Resoluutio nyt ei ole mikään kovin kummoinen jos ei tuota HZ tukea ole suoraan, mutta välttyisi ylimääräisiltä mittareilta ohjaamossa, olis kiva pitää sisusta siistinä.
Niin tietty, mites etanolimiehet sotkette nuo seokset, onko jerry takaluukussa koko ajan vai etsittekö aseman josta saa kumpaakin? Omalla kohdalla pitäs mennä seuraavaan pitäjään että saa E85:sta.
Toisekseen, miten on bensalinjat kestäneet E:tä?
Eli toiveena olis käyttää Continentalin etanoli sensoria ja yhdistää se suoraan JB4 ja sieltä saada seos suoraan näytölle. Sensorin saa n. 40,- kiinasta, ja on orkkis.
Onko joku tehnyt tämän ja jos on niin miten, ja onko kuinka tarkka jos on..
Tuollahan myydään kittiä jossa on fuel-it softa ja bt palikka, mutta ei huvittais ostella taas uutta ohjelmistoa pelkän seoksen mittaamiseen.
Sen verran tässä opiskellut että JB4 pitäs tukea infoa 50-150Hz muutettuna 0-5v signaalille, eli 0v = 0% ja 5v = 100% ja pitäs olla suoraan apissa tuki, mutta onko siis näin. Resoluutio nyt ei ole mikään kovin kummoinen jos ei tuota HZ tukea ole suoraan, mutta välttyisi ylimääräisiltä mittareilta ohjaamossa, olis kiva pitää sisusta siistinä.
Niin tietty, mites etanolimiehet sotkette nuo seokset, onko jerry takaluukussa koko ajan vai etsittekö aseman josta saa kumpaakin? Omalla kohdalla pitäs mennä seuraavaan pitäjään että saa E85:sta.
Toisekseen, miten on bensalinjat kestäneet E:tä?
Comment