On tämä sellainen suo että tästä ei ota selvää??
Sanontakin on että "tieto lisää tuskaa", mitä enemmän lukee niin sitä tietämättömämpi huomaa olevansa
AUTTAKAA NYT JOKU KETÄ OIKEASTI TIETÄÄ ASIASTA!
Kertauksen vuoksi:
- Auto 325D ajettu 159tkm, vakio alusta / vakio rengastus 225/45 R17
- Auto työkalu ja kilometrejä tulee 60tkm vuodessa,
70% maantie / 30% kaupunki
- Mukavuus 40% / ajettavuus 40% / ulkonäkö 20%
- Aavistus madallusta jos vain suinkin ilman mukavuudesta ja ajo ominaisuuksista
tinkimättä
- Moottoritiellä ajo-vakaus tärkeä, ei saa vedellä ja uraherkkyys ahdistaa
Nyt mielessä kovasti ollut seuraavat:
- Eibach B12 Pro-Kit = muuten ilmeisesti hyvät mutta ruostuu talvella??
- Eibach Pro + Koni Sport = Ilmeisesti pinta kova mutta hyvä ajaa??
- Eibach Pro + Koni FSD = Huippu mukavuus ja huippu ajettavuus mutta iskarit ei
kestä??
Ilmeisesti alustan toimintaan, kovuuteen sekä ajettavuuteen vaikuttaa kovasti myös muut osat, puslat ym.. osa vaihtanut M3 osia toiset Eibachin osia, lisäksi erilaisia jäykistys tankoja - Eibach Anti-Roll-Kit ym.. näistä kun saisi vain jonkin tolkun, millä yhdistelmällä kannattaa mennä ja mitä kannattaa uusia?
Nyt alustava suunnitelma ollut vakio Sachsin tuotteita ja muilta osin puslat yms. Lemförder, onko millainen kombinaatio?
Sanontakin on että "tieto lisää tuskaa", mitä enemmän lukee niin sitä tietämättömämpi huomaa olevansa

Kertauksen vuoksi:
- Auto 325D ajettu 159tkm, vakio alusta / vakio rengastus 225/45 R17
- Auto työkalu ja kilometrejä tulee 60tkm vuodessa,
70% maantie / 30% kaupunki
- Mukavuus 40% / ajettavuus 40% / ulkonäkö 20%
- Aavistus madallusta jos vain suinkin ilman mukavuudesta ja ajo ominaisuuksista
tinkimättä
- Moottoritiellä ajo-vakaus tärkeä, ei saa vedellä ja uraherkkyys ahdistaa
Nyt mielessä kovasti ollut seuraavat:
- Eibach B12 Pro-Kit = muuten ilmeisesti hyvät mutta ruostuu talvella??
- Eibach Pro + Koni Sport = Ilmeisesti pinta kova mutta hyvä ajaa??
- Eibach Pro + Koni FSD = Huippu mukavuus ja huippu ajettavuus mutta iskarit ei
kestä??
Ilmeisesti alustan toimintaan, kovuuteen sekä ajettavuuteen vaikuttaa kovasti myös muut osat, puslat ym.. osa vaihtanut M3 osia toiset Eibachin osia, lisäksi erilaisia jäykistys tankoja - Eibach Anti-Roll-Kit ym.. näistä kun saisi vain jonkin tolkun, millä yhdistelmällä kannattaa mennä ja mitä kannattaa uusia?
Nyt alustava suunnitelma ollut vakio Sachsin tuotteita ja muilta osin puslat yms. Lemförder, onko millainen kombinaatio?
Comment