E91 320xd:n alustaa on paranneltu vaihtamalla alusta Eibachin B12 settiin. Lisäksi takapään apurungon pusliin on laitettu Powerflexin insertit.
Auton mutkakäyttäytyminen alkaa olla lähellä sitä, mitä on haettukin. Kuitenkin takapää tuntuu kallistuvan mutkissa liikaa ja mietinkin vielä kallistuksenvakaajan vaihtamista.
Autolla ajetaan ympärivuotisesti ja paljon huonokuntoisia teitä pitkin joten mitään liian radikaalia muutosta yliohjaavan suuntaan en halua.
Vaihtoehtoja riittää.
Vakio E/T 26,5 / 13
Eibach E/T 28 / 15
H&R E/T 27 / 20
Lisäksi M-Sport alustassa taitaa olla 26,5 / 15.
Onko kenelläkään kokemusta näistä. Ykkösvaihtoehtona minulla on pelkän takavakaajan päivittäminen M-Sport malliseen. Kannattaako? Huomaako 2mm muutosta ajossa?
Auton mutkakäyttäytyminen alkaa olla lähellä sitä, mitä on haettukin. Kuitenkin takapää tuntuu kallistuvan mutkissa liikaa ja mietinkin vielä kallistuksenvakaajan vaihtamista.
Autolla ajetaan ympärivuotisesti ja paljon huonokuntoisia teitä pitkin joten mitään liian radikaalia muutosta yliohjaavan suuntaan en halua.
Vaihtoehtoja riittää.
Vakio E/T 26,5 / 13
Eibach E/T 28 / 15
H&R E/T 27 / 20
Lisäksi M-Sport alustassa taitaa olla 26,5 / 15.
Onko kenelläkään kokemusta näistä. Ykkösvaihtoehtona minulla on pelkän takavakaajan päivittäminen M-Sport malliseen. Kannattaako? Huomaako 2mm muutosta ajossa?
Comment