Tuntuu pientä tärinää tyhjäkäynnillä.
Kylmänä auto käy hyvin tyhjäkäyntiä muutaman minuutin ja sitten alkaa vähän tärisemään. Kierroslukumittarissa ei juuri heittelyä näy, mutta sen tuntee.
Tutkin testolla railipainetta ja se tosiaan rupeaa "sahaamaan" hetken päästä kun auto lämpenee. Pyyntiä on noin 310-320bar ja heittelyä on on 290-335barin välillä.
Mistähän pieni railipaineen heittely voisi johtua?
Mitään vikakoodeja ei ole.
Suuttimien korjausarvot on hyvät ja tasaiset.
Vedot on hyvin tallella. Vain tyhjäkäynti täristää.
Railin painetunnistin sijaitsee railitukin etupäässä? ja takapäässä on joku "määränsäädin"?
Miten näitä antureita voisi tutkia? muuten kuin ostamalla uuden.
Sigun auto kyseessä-
Kylmänä auto käy hyvin tyhjäkäyntiä muutaman minuutin ja sitten alkaa vähän tärisemään. Kierroslukumittarissa ei juuri heittelyä näy, mutta sen tuntee.
Tutkin testolla railipainetta ja se tosiaan rupeaa "sahaamaan" hetken päästä kun auto lämpenee. Pyyntiä on noin 310-320bar ja heittelyä on on 290-335barin välillä.
Mistähän pieni railipaineen heittely voisi johtua?
Mitään vikakoodeja ei ole.
Suuttimien korjausarvot on hyvät ja tasaiset.
Vedot on hyvin tallella. Vain tyhjäkäynti täristää.
Railin painetunnistin sijaitsee railitukin etupäässä? ja takapäässä on joku "määränsäädin"?
Miten näitä antureita voisi tutkia? muuten kuin ostamalla uuden.
Sigun auto kyseessä-
Comment