Sigun M57N2 manuaali, josta tulpattu EGR ja ohjelmoitu. Ainoastaan siis päätermari toiminassa.
Ulkolämpötila oli seuraavassa lämpöjen tarkkailussa n. -9 astetta ja matkavauhti oli n. 80-100km/h
Huomioitavaa (?) Autossa ei ollut puskuria paikallaan, vaikutusta?
Lämmöt nousee matka-ajossa max 81 asteeseen, mutta heiluu 74-80 välillä. Heti kun nostaa kierroksia, muutamassa sekunnissa lämmöt tipahtaa 60 asteen tuntumaan.
Onko tämä nyt ihan suorilta käsin termarijumppaa? Mahdollisuutta vikakoodien lukuun ei ole vähään aikaan, mutta aina ollut tämä ongelma et hyvin harvoin nousee yli 90 asteen ja luettu silloinkin vikakoodit ja ei ollut mitään moottoripuoleen liittyvää vikaa.
Ja mikä termari kannattaa ostaa ja mistä? Ja mitä muuta kannattaa vaihtaa samalla kuin jumppaa tulee jokatapauksessa :think
Kiitokset!
Ulkolämpötila oli seuraavassa lämpöjen tarkkailussa n. -9 astetta ja matkavauhti oli n. 80-100km/h
Huomioitavaa (?) Autossa ei ollut puskuria paikallaan, vaikutusta?
Lämmöt nousee matka-ajossa max 81 asteeseen, mutta heiluu 74-80 välillä. Heti kun nostaa kierroksia, muutamassa sekunnissa lämmöt tipahtaa 60 asteen tuntumaan.
Onko tämä nyt ihan suorilta käsin termarijumppaa? Mahdollisuutta vikakoodien lukuun ei ole vähään aikaan, mutta aina ollut tämä ongelma et hyvin harvoin nousee yli 90 asteen ja luettu silloinkin vikakoodit ja ei ollut mitään moottoripuoleen liittyvää vikaa.
Ja mikä termari kannattaa ostaa ja mistä? Ja mitä muuta kannattaa vaihtaa samalla kuin jumppaa tulee jokatapauksessa :think
Kiitokset!
Comment