Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kiinteät moottorin kannakkeet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Croway
    Bimmer Rookie
    • May 2016
    • 147
    • Karjalan perämetsät

Kiinteät moottorin kannakkeet?

Onko kukaan laitellut E9x korisiin "kiinteitä" moottorinkannakkeita jotka eivät
    ole ollenkaan alipaineohjattuja, vaan ihan ehtaa kumia kuin vanhoina kulta-aikoina.
    Tyhjäkäynnillä saattaa "jurnuttaa" mutta ei se minua haittaisi.

Vai tilaanko vaan saksasta kiltisti lemförderin kannakkeet ja uuden solenoidin?
    F11 LCI 530d xDrive -16

Ex: BMW 325d E90 LCI -09
  • fraatti
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2002
    • 4629
    • Tampere

Originally posted by Croway View Post
    ole ollenkaan alipaineohjattuja, vaan ihan ehtaa kumia kuin vanhoina kulta-aikoina.

Laittaisin uudet samanlaiset osat tilalle. Tärinää voi testata muuttamalla softasta kumien alipainetta päälle/pois. Muutos on huomattava.
    F11 535dX LCI
    Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...

Comment

• Kouris
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2005
      • 769

320d E91 M47N2 koneen yhteydessä ainakin tossa omassa on kannatin kumit ilman alipaineohjausta eli mallia perus. Tyhjäkäynnillä kuuluu pärinää, auto ei tosin ole minulla uudesta asti ollut joten en osaa sanoa onko ääni ollut aina sama.

Comment

• Järppä
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2006
        • 1108
        • Stadi, ladon takana.

Originally posted by Kouris View Post
        320d E91 M47N2 koneen yhteydessä ainakin tossa omassa on kannatin kumit ilman alipaineohjausta eli mallia perus. Tyhjäkäynnillä kuuluu pärinää, auto ei tosin ole minulla uudesta asti ollut joten en osaa sanoa onko ääni ollut aina sama.
        Pärinä voi johtua koneen suojamuovin kumien väljyydestä. N. Kympin maksoi uudet kumit omaan niin loppui pärinä.
        Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
        Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic
        Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
        If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
        Top Gear review

Comment

• Croway
          Bimmer Rookie
          • May 2016
          • 147
          • Karjalan perämetsät

Originally posted by Kouris View Post
          Onko sinun laittamat peruskumit? Mistä hankit ja mitä kustansi? :think
          F11 LCI 530d xDrive -16

Ex: BMW 325d E90 LCI -09

Comment

• Janzki
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2005
            • 4947
            • Lohja

Alipaineversioista jos siirtyy kiinteisiin, on vapina melkoinen..Ei ole suositeltavaa. Ne on myös ihan syystä alipaineella ohjattu.

Nuo pikkudieselin kumit lienee öljyvaimennetut..
            Sähköposti.
            IG: janzki_

Comment

• Kouris
              Bimmer Fanatic
              • Mar 2005
              • 769

Onko sinun laittamat peruskumit? Mistä hankit ja mitä kustansi? :think
              Kai ne on siinä olleet alunperin. Tämän auton runko nro KZ20910 jos haluat realoem: sta katsoa osanumeroita.

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎