Elikkä seuraavanlainen ongelma olis kyseessä:
Ei juurikaan väliä onko öljyt lämpöset vai kylmät, taikka onko auto millasessa ajossa ollut.
Eli esimerkiksi liikenneympyrään tai risteykseen tultaessa jarrun painamisen jälkeen laatikko saattaa miettiä hetken, että antaisko auton nyt lähteä liikkeelle vai ei. Kierrokset nousee vähäsen, ennekö nykäsee vedon päälle. Kuvittelisin että mitä voimakkaammin jarruttaa, sitä todennäköisemmin häikkä ilmenee.
Öljyt vaihdettu 30tkm sitten. Öljyn pinnantaso myös tarkastettu, kaikki ok. Laatikkoon kokeiltu laittaa vaihteiston lisäaine instant shudderfixx, muttei vaikuttanut muutoin ku pikkasen entisestään pehmensi vaihtoja.
Mitään muuta vikakoodia auto ei anna ku C998 abs/dsc puolelta.
Laatikossa ei esiinny kuin ihan pienin määrin sitä tyyppiviallista kierrosten humppausta (hädin tuskin huomaa silmällä) ja muutenkin laatikko vaihtaa tosi nätisti. Ainoa mikä tossa käytöksessä häiritsee on tuo liikkeellelähdön ongelma.
DS-puolella tuota ongelmaa en oo saanu ilmenemään.
Kellään ideoita?
Ei juurikaan väliä onko öljyt lämpöset vai kylmät, taikka onko auto millasessa ajossa ollut.
Eli esimerkiksi liikenneympyrään tai risteykseen tultaessa jarrun painamisen jälkeen laatikko saattaa miettiä hetken, että antaisko auton nyt lähteä liikkeelle vai ei. Kierrokset nousee vähäsen, ennekö nykäsee vedon päälle. Kuvittelisin että mitä voimakkaammin jarruttaa, sitä todennäköisemmin häikkä ilmenee.
Öljyt vaihdettu 30tkm sitten. Öljyn pinnantaso myös tarkastettu, kaikki ok. Laatikkoon kokeiltu laittaa vaihteiston lisäaine instant shudderfixx, muttei vaikuttanut muutoin ku pikkasen entisestään pehmensi vaihtoja.
Mitään muuta vikakoodia auto ei anna ku C998 abs/dsc puolelta.
Laatikossa ei esiinny kuin ihan pienin määrin sitä tyyppiviallista kierrosten humppausta (hädin tuskin huomaa silmällä) ja muutenkin laatikko vaihtaa tosi nätisti. Ainoa mikä tossa käytöksessä häiritsee on tuo liikkeellelähdön ongelma.
DS-puolella tuota ongelmaa en oo saanu ilmenemään.
Kellään ideoita?
Comment