Morjensta,
Noin viikko sitten syttyi puolmoottorivikavalo, luin koodit ja pisti intake vanos solenoid 2a82 koodia --> putsasin molemmat solenoidit ja laitoin takaisin paikalleen. Jo tätä ennen autosta uupui kaikki teho alle 4 tuhannen kierroksen.. Paremmin voisi sanoa että 2-3krpm alueella auto tyssää eikä kerätä vauhtia ollenkaan, 3-4krpm alkaa vähän jo tapahtua kun taas 4krpm kohdilla auto ampaisee. Tällähetkellä ei vikakoodeja tule muusta kuin tuulettimesta.. [ELECTRIC FAN CONTROL 002EFE]. Tutkailin torquesta arvoja niin jäähdytysnesteen lämpötila kohoaa tyhjäkäynnillä melkein 120c tiennoille jos käyttää lämpimällä vaikka 5min paikoilteen, ahtaa 3psi 4 vaihteella n. 5k Rpm kohdalla..
Ihan avuttomana tässä kun ei tiedä mistä lähtisi tätä ongelmaa avaamaan, tietäjiä?
Noin viikko sitten syttyi puolmoottorivikavalo, luin koodit ja pisti intake vanos solenoid 2a82 koodia --> putsasin molemmat solenoidit ja laitoin takaisin paikalleen. Jo tätä ennen autosta uupui kaikki teho alle 4 tuhannen kierroksen.. Paremmin voisi sanoa että 2-3krpm alueella auto tyssää eikä kerätä vauhtia ollenkaan, 3-4krpm alkaa vähän jo tapahtua kun taas 4krpm kohdilla auto ampaisee. Tällähetkellä ei vikakoodeja tule muusta kuin tuulettimesta.. [ELECTRIC FAN CONTROL 002EFE]. Tutkailin torquesta arvoja niin jäähdytysnesteen lämpötila kohoaa tyhjäkäynnillä melkein 120c tiennoille jos käyttää lämpimällä vaikka 5min paikoilteen, ahtaa 3psi 4 vaihteella n. 5k Rpm kohdalla..
Ihan avuttomana tässä kun ei tiedä mistä lähtisi tätä ongelmaa avaamaan, tietäjiä?
Comment