Eli siis onko kellään kokemuksia tuon 2-litraisen dieselin lastuttamisesta ja/tai hiukkassuodattimen poistamisesta? Kyseessä on siis 163-hevosvoimainen ja manuaalivaihteinen auto.
Olen ymmärtänyt että lastutuksen yhteydessä kannattaisi suodatin poistaa niin saa kaiken hyödyn lastutuksesta, ei mene myöhemmin suodatin tukkoon jos vähän savua työntää.
Kannattaako hankkia jostain downpipe tai tyhjä suodatin ettei suotta riko/tyhjennä nykyistä toimivaa suodatinta? Ja löytyykö jostain tieto että onko auto euro 3 vai euro 4? Vai riippuuko se vuosimallista tai maasta johon on alunperin myyty? Minulla on siis vuoden 2005 suomi-auto. Puolalainen rm-motors myy downpipeä 189 euron hintaan, mutta niitä on kolmea eri mallia. Pelkän katin tilalle on yksi ja dpf:n korvaavat kaksi eri mallia eli euro 3 ja euro 4. Tässä vielä linkki, toiseksi alimmalla rivillä on tuohon m47 -koneeseen käyvät kolme eri mallia. https://rm-motors.pl/index.php?id_ca...gory&id_lang=7
Olen ymmärtänyt että lastutuksen yhteydessä kannattaisi suodatin poistaa niin saa kaiken hyödyn lastutuksesta, ei mene myöhemmin suodatin tukkoon jos vähän savua työntää.
Kannattaako hankkia jostain downpipe tai tyhjä suodatin ettei suotta riko/tyhjennä nykyistä toimivaa suodatinta? Ja löytyykö jostain tieto että onko auto euro 3 vai euro 4? Vai riippuuko se vuosimallista tai maasta johon on alunperin myyty? Minulla on siis vuoden 2005 suomi-auto. Puolalainen rm-motors myy downpipeä 189 euron hintaan, mutta niitä on kolmea eri mallia. Pelkän katin tilalle on yksi ja dpf:n korvaavat kaksi eri mallia eli euro 3 ja euro 4. Tässä vielä linkki, toiseksi alimmalla rivillä on tuohon m47 -koneeseen käyvät kolme eri mallia. https://rm-motors.pl/index.php?id_ca...gory&id_lang=7
Comment