Viikko sitten syttyi DPF:n vikavalo, eli se laatikko jonka sisällä pisteitä. Ja auto on '07 e91 325d, mittarissa 147tkm. Tuotu Saksasta 1,5 vuotta sitten.
Tuossa viikolla sytytti valon aina n. 10min ajon jälkeen. Aloin seurata lämpöjä torquella, ja ne nousivat maksimissaan n. 55-65 asteeseen 30km työmatkalla. Tänään vaihdoin molemmat termarit, ja lämmöt nousivat n. 90 asteeseen, motarilla ylämäessä jopa 92 asteeseen. Vikavalo syttyi kuitenkin alkumatkasta niinkuin ennenkin..
Tarviiko toi valo nyt nollata että poltto käynnistyisi? Vai ajelenko vain ja herjat loppuvat kunhan poltto käynnistyisi?
Tuossa viikolla sytytti valon aina n. 10min ajon jälkeen. Aloin seurata lämpöjä torquella, ja ne nousivat maksimissaan n. 55-65 asteeseen 30km työmatkalla. Tänään vaihdoin molemmat termarit, ja lämmöt nousivat n. 90 asteeseen, motarilla ylämäessä jopa 92 asteeseen. Vikavalo syttyi kuitenkin alkumatkasta niinkuin ennenkin..
Tarviiko toi valo nyt nollata että poltto käynnistyisi? Vai ajelenko vain ja herjat loppuvat kunhan poltto käynnistyisi?
Comment