Elikkä siis vaihdoin tänään venttiilikopan tiivisteen ja sen jälkeen vielä pesin moottorin vanhoista öljyvuodoista.
Tämän jälkeen auto käynnistyi, kävi ontuen ja sammui muutaman metrin päästä. Toisen kerran lähti vielä käymään mutta sen jälkeen ei ole käynnistynyt.
Herjaa kampiakselin ja nokka-akselin synkronointia. Onko ideoita mikä voisi venttiilikopan tiivisteen vaihdossa mennä niin pieleen että kyseinen vika tulisi, vai onko pesulla osuutta asiaan?
Valvetronicin moottorin irroitin uudelleen pois, mutta mielestäni se oli oikein paikallaan, ja nokka-akselin asentotunnistimen ja vanoksen solenoidien liittimet käytin auki ja tarkastin ettei löytynyt vettä.
Tämän jälkeen auto käynnistyi, kävi ontuen ja sammui muutaman metrin päästä. Toisen kerran lähti vielä käymään mutta sen jälkeen ei ole käynnistynyt.
Herjaa kampiakselin ja nokka-akselin synkronointia. Onko ideoita mikä voisi venttiilikopan tiivisteen vaihdossa mennä niin pieleen että kyseinen vika tulisi, vai onko pesulla osuutta asiaan?
Valvetronicin moottorin irroitin uudelleen pois, mutta mielestäni se oli oikein paikallaan, ja nokka-akselin asentotunnistimen ja vanoksen solenoidien liittimet käytin auki ja tarkastin ettei löytynyt vettä.
Comment