Announcement

Collapse
No announcement yet.

325D limp mode suutinten vaihdon jälkeen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hommamyy
    Newbiemmer
    • Jul 2018
    • 6
    • Kaarina

    325D limp mode suutinten vaihdon jälkeen

    Moro!

    Tuli 325d m57:n vaihdettua kunnostetut 535d:n suuttimet vanhojen valmiiden suutinten tilalle. Heti operaation jälkeen auto lykkää rankemmalla kaasulla limp modea ja sylkee nokea aika kiitettävästi, vikakoodina 004570 rail-pressure plausibility delivery-controlled.

    Auto siis ennestään saksassa ohjelmoitu, lieköhän pelkästään ohjelmasta kiinni vai onko tosiaan löpöpainepuolella joku häikkä.
  • VilleP
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 2200
    • Vantaa

    #2
    Eri suuttimet(isommat), eli vaatinee softan puukotusta jos noilla mielit saada toimimaan.
    F11 530xd LCI
    S2 Avant

    Comment

    • Supra^
      BTCF Member
      • Jul 2005
      • 5150
      • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

      #3
      Jep. Ohjelmoitu pienillä suuttimilla = hitonmoiset aukioloajat jolloin nyt isommista suuttimista menee niin paljon enemmän tavaraa läpi ettei kp-pumpun tuotto riitä. Lisäksi, kun moottorinohjaus ei tiedä että koneeseen menee tällä hetkellä 20-30% enemmän löpöä, niin saat koko moottorin tuhottua alta aikayksikön kun poljet tuollaisena menemään.
      Musti 8HP
      Nokivasara M47
      TeiniCoupé DCT
      E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

      Ex:
      E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

      Comment

      • Hommamyy
        Newbiemmer
        • Jul 2018
        • 6
        • Kaarina

        #4
        Noni, näillä ohjeilla eteenpäin

        Comment

        • suppari
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2006
          • 4049
          • Turku

          #5
          Suoritamme kaikki BMW korjaukset ja huollot polttimon vaihdoista moottoriremontteihin.
          sigpic
          P:0409699000

          JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
          tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
          huollot/korjaukset!

          BMW E&F sarjaan.
          Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
          8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
          AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!

          Comment

          • expertti
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2005
            • 868
            • Kainuu

            #6
            Ja pitäähän ne itse suuttimetkin koodata vielä autoon, ellei ole jo tehty. Niissä jokaisessa on oma koodinsa.

            Ja tottakai vielä tuon teho-ohjelmoinnin muokkaus erikseen ko suuttimille sopivaksi.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎