Announcement

Collapse
No announcement yet.

-09 330xd ohjelmointi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SsamiC
    Newbiemmer
    • Oct 2020
    • 7
    • Helsinki

    -09 330xd ohjelmointi

    Moro

    Kannattaako -09 330xd lci 230tkm ohjelmoida enää? Jos kyllä nii millasella ohjelmalla kannattaa lähtee liikkeelle?

    Kiitos
  • expertti
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2005
    • 868
    • Kainuu

    #2
    Originally posted by SsamiC View Post
    Moro

    Kannattaako -09 330xd lci 230tkm ohjelmoida enää? Jos kyllä nii millasella ohjelmalla kannattaa lähtee liikkeelle?

    Kiitos
    Miksei kannattaisi? Ko kilometrit nyt ainakaan ole esteenä. Tiedustelet paikallisilta Stage1- ohjelmoinnin autoosi. Tuo siis on ohjelma jos alkuperäiset osat autossa ja haluaa vain lisää tehoa.

    Comment

    • Morbus
      Bimmer Rookie
      • Nov 2020
      • 49
      • Pirkmanmaa

      #3
      Originally posted by expertti View Post
      Miksei kannattaisi? Ko kilometrit nyt ainakaan ole esteenä. Tiedustelet paikallisilta Stage1- ohjelmoinnin autoosi. Tuo siis on ohjelma jos alkuperäiset osat autossa ja haluaa vain lisää tehoa.
      Itse kyllä samoilla linjoilla että miksipä ei kannattaisi. Tosiaankaan kilometrit ei ole ollenkaan vielä pahat dieselille, ja varsinkaan jos konetta huollettu säännöllisesti.

      Comment

      • ritariässä
        BTCF Member
        • Jan 2006
        • 3559
        • Raisio

        #4
        Ei kannata, kutosdieseli kulkee suomenteillä riittävän lujaa vakionakin.

        Ohjelmoinnin jälkeen riskikäyttäytyminen liikenteessä lisääntyy ja todennäköisyys päätyä iltalehden liikennelööppeihin kasvaa ja myös moottorin vikaantumis/hajoamisriski kasvaa.

        Rahanhimoiset ohjelmatarjoajat tottakait suosittelevat.

        Lisäksi ohjelmointi laskee kohteen jälleenmyyntiarvoa.

        Justmytwocents
        G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä

        Comment

        • makkis
          BTCF Member
          • Feb 2005
          • 5152
          • Kouvola, Savisto

          #5
          Originally posted by ritariässä View Post
          Ei kannata, kutosdieseli kulkee suomenteillä riittävän lujaa vakionakin.

          Ohjelmoinnin jälkeen riskikäyttäytyminen liikenteessä lisääntyy ja todennäköisyys päätyä iltalehden liikennelööppeihin kasvaa ja myös moottorin vikaantumis/hajoamisriski kasvaa.

          Rahanhimoiset ohjelmatarjoajat tottakait suosittelevat.

          Lisäksi ohjelmointi laskee kohteen jälleenmyyntiarvoa.

          Justmytwocents


          Aikamoista settiä, mutta kannattaa kuunnella tätä faktaa.
          Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
          Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
          Virallinen Xhp jälleenmyyjä

          Comment

          • Dunky
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2003
            • 4929
            • Kotka

            #6
            Originally posted by ritariässä View Post
            Ei kannata, kutosdieseli kulkee suomenteillä riittävän lujaa vakionakin.

            Ohjelmoinnin jälkeen riskikäyttäytyminen liikenteessä lisääntyy ja todennäköisyys päätyä iltalehden liikennelööppeihin kasvaa ja myös moottorin vikaantumis/hajoamisriski kasvaa.

            Rahanhimoiset ohjelmatarjoajat tottakait suosittelevat.

            Lisäksi ohjelmointi laskee kohteen jälleenmyyntiarvoa.

            Justmytwocents
            Se on juurikin näin
            Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

            Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

            Comment

            • Bullitt
              BTCF Member
              • Jul 2002
              • 2786
              • Turku

              #7
              Originally posted by ritariässä View Post
              Ei kannata, kutosdieseli kulkee suomenteillä riittävän lujaa vakionakin.

              Ohjelmoinnin jälkeen riskikäyttäytyminen liikenteessä lisääntyy ja todennäköisyys päätyä iltalehden liikennelööppeihin kasvaa ja myös moottorin vikaantumis/hajoamisriski kasvaa.

              Rahanhimoiset ohjelmatarjoajat tottakait suosittelevat.

              Lisäksi ohjelmointi laskee kohteen jälleenmyyntiarvoa.

              Justmytwocents
              Helppo olla samaa mieltä melkein joka kohdassa, mutta jostain kumman syystä ne omatkin autot on aina olleet enemmän tai vähemmän viriteltyjä.


              Comment

              • BMW525Xda
                BTCF Member
                • Feb 2014
                • 8681
                • Xxxxxx

                #8
                Originally posted by ritariässä View Post
                Ei kannata, kutosdieseli kulkee suomenteillä riittävän lujaa vakionakin.

                Ohjelmoinnin jälkeen riskikäyttäytyminen liikenteessä lisääntyy ja todennäköisyys päätyä iltalehden liikennelööppeihin kasvaa ja myös moottorin vikaantumis/hajoamisriski kasvaa.

                Rahanhimoiset ohjelmatarjoajat tottakait suosittelevat.

                Lisäksi ohjelmointi laskee kohteen jälleenmyyntiarvoa.

                Justmytwocents
                Ehkä huonoiten ymmärrettyä sarkasmia aikoihin.

                Comment

                • isolohko
                  BTCF Member
                  • May 2004
                  • 902
                  • Kymenlaakso

                  #9
                  Originally posted by SsamiC View Post
                  Moro

                  Kannattaako -09 330xd lci 230tkm ohjelmoida enää? Jos kyllä nii millasella ohjelmalla kannattaa lähtee liikkeelle?

                  Kiitos
                  Jos auto on kaikinpuolin kunnossa, itse laittaisin tuollaiseen moottorin tehonlisäysohjelman, jossa ohjelmallisesti egr off ja niin paljon irti, kuin ohjelmoitsija saa otettua. Sekä vaihteistoon xhp ohjelman, jos saatavissa, ja stage 3. Liikkeelle pääsisi semmoisella. Kannattaako, no ei, kun siitä ei tule sitten loppua siitä virittämisestä. Eli rahaa menee.

                  e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005

                  Comment

                  • Jacques
                    Bimmer Fanatic
                    • Mar 2008
                    • 573
                    • pk

                    #10
                    PK-seutulaisena suuntaisin Motorbitin suuntaan. Pekka teki jo vuosia sitten lci 330d:n järkisoftan joka varsinkin vauhdeissa toimi. Taisi peräti olla suurinta osaa viritettyjä 335d:iä nopeampi mailin loppunopeudessa.

                    Ei ritariässä ihan väärässäkään kuitenkaan ole. Moottori on hyvä jo vakionakin.
                    G30 540i
                    F32 435d

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎