Announcement

Collapse
No announcement yet.

3M teippi lipan kiinnitykseen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • arben
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2011
    • 1126
    • suomi

Originally posted by Bafelo View Post
    Se on varmaan kun M3 spoileri on sen verta pieni ja tuo performance huommattavasti isompi. Saattaa jopa oikeasti painaakin autoa tienpintaan.
    2 coupen orkkis performance spoikalle olen nähnyt myös ohjeen(bmw oma)jossa spoileri laitetaan teipillä..kuten myös että ainoastaan betalinkillä.

En tiedä voisiko olla että teippi väsyisi sitten ajansaatossa..

Comment

• Reeperbahn
      BTCF Member
      • May 2012
      • 602
      • EFOU

Tuota Bemarin tarjoamaa Betalink-liimaa kannattaa käyttää jos on 100 % varma ettei aio ottaa lippaa enää pois. Se ei nimittäin enää yhtenä kappaleena irtoa, vaan osa lipan kiinnityspinnasta tulee jäämään kiinni kontin kanteen.

Itse olen käyttänyt kahdessa Bemarissa M Performance -lipan kiinnitykseen 3M VHB kaksipuoleista teippiä. Tarttuu kuin liima, varsinkin jos sipaisee teipinpohjusteaineen ensin kontin kanteen. Eikä varmasti irtoa. 4 vuoden kokemuksella on kestänyt talvikäyttöä, painepesua ja Saksan autobahn-vauhteja . On myös tarvittaessa helppo irrottaa esim. siimalla "sahaamalla".

Tuota 3M VHB-teippiä ja pohjusteprimeriä saa ainakin automaalaustarvikkeita myyvistä liikkeistä. Esim. Oulussa Oulun automaalit -nimisestä firmasta olen ostanut.
      Last edited by Reeperbahn; 02-12-2020, 18:08.
      -BMW M3 -09
      -MB E320 Coupe -94
      -MB E250 CGI -10
      -Husqvarna R320 -14

Comment

• Bafelo
        Bimmer Rookie
        • Jul 2012
        • 91
        • Helsinki

Ostin sitä Wurthin teippiä ja laitoin sillä viikoksi ulos vesisateeseen pystysuoraan pintaan koekappaleen kiinni jossa oli painoakin jonkin verran. Nyt kun kävin repimässä irti sitä niin sai kaapia molemmista pinnoista siihen malliin puukolla että kyllä vaikuttaa kestävän vesisateetkin ja kuormitusta. Uskaltaa laittaa spoikankin nyt kiinni.
        E92 335d & F31 318d

Ex:
        E30 316, E81 116d, E91 320d

Comment

• tryffis
          BTCF Member
          • Aug 2012
          • 271
          • Vantaa

Tällä on tullu laitettua kaikki omat ja kavereiden takalipat kiinni ja pysyy kuin tauti vielä 4 vuodenkin jälkeen. Tärkeinhän tossa on että pinnat on oikeasti puhtaat kun teippaa..

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎