Tuli testattua kirkkaalla letkulla tuota rail paineensäädintä. Suuttimista johdot irti ja 10 sekunnin startti. Letkuun tuli 3ml dieseliä eli aika paljon.
Tässä juuri tuli mieleen että olisi pitänyt testata myös rail paineen säätimen johto irrallaan että tuleeko sama määrä.
Onkos tässä nyt varmuus että rail paineensäädin kuuluu olla täysin tiivis startin aikana eli tuo on rikki?
Edit: jostainhan sen dieselin pitää ulos tulla kun suuttimet on kiinni. Jos startille on astettu ohjelmaan max paine niin silloin tuolta tietysti kuuluukin tulla polttoainetta kun paine asetus on saavutettu?
Pitää tänään testata vielä siten että laittaa suuttimet kiinni ja starttaa jolloin näkee rupeaako tulemaan ainetta heti startin alussa ennen kuin käynnistyy.
Tässä juuri tuli mieleen että olisi pitänyt testata myös rail paineen säätimen johto irrallaan että tuleeko sama määrä.
Onkos tässä nyt varmuus että rail paineensäädin kuuluu olla täysin tiivis startin aikana eli tuo on rikki?
Edit: jostainhan sen dieselin pitää ulos tulla kun suuttimet on kiinni. Jos startille on astettu ohjelmaan max paine niin silloin tuolta tietysti kuuluukin tulla polttoainetta kun paine asetus on saavutettu?
Pitää tänään testata vielä siten että laittaa suuttimet kiinni ja starttaa jolloin näkee rupeaako tulemaan ainetta heti startin alussa ennen kuin käynnistyy.
Comment