Minun piti oikein luoda uusi käyttäjä, koska en muista vanhaa käyttäjätunnusta. Joka tapauksessa, uusi E90 alla ja oireet ovat sellaiset, että haluan leikata jalkani ja käteni irti.
Vaihdoin erään kaverin kanssa jarrulevyt sekä -palat, mäntiä sisään painaessa kaveri oli unhotanut avata jarrunestesäiliön korkin. Tämä huomattiin vasta, kun kaikki oli kasattu.
Auton vielä olleessa sammutettu, kaveri polki jarruja useamman kerran ja lopulta poljin meni kovaksi (kun kaikki oli jo kasattu).
Käynnistin auton, ajoin pihalle, ja kas, kun auto käynnistyy, poljin painuu pohjaan asti eikä jarrutusvoimaa ole miltein yhtään. Avasin konepellin ja nesteet olivat ulkona säiliöstä, säiliö itsessään oli yli maksimirajan ja aivan täynnä.
Pipetillä vähennettiin nesteet juuri maksimirajan alapuolelle, suljettiin korkki ja ajoon. Ei vaikutusta.
Epäilin ilmaa ja vein sen Öljypisteeseen ilmattavaksi, menettely tehtiin ensimmäistä kertaa vain ylä- ja alipainemenetelmää käyttäen. Jarrupoljin oli edelleen löysä toimenpiteen jälkeen, reklamoin, koska he eivät käynnistäneet ABS-pumppua jokaista jarrulinjaa kohden.
Työ tehtiin uudelleen (kahdesti), mutta tuloksetta. Nesteet on siis vaihdettu nyt 3 kertaa.
Eilen purimme kaiken uudelleen, uudet liukutapit joka kulmaan, kuparitahnaa jarrupalojen liukupinnoille, ja ongelma on edelleen polkimessa.
Miksi poljin on kivikova, kun auto on pois päältä, mutta löysä, kun se on käynnissä? En näe mitään vuotoa mistään satulan tiivisteistä ja jos siellä olisi reikä, niin eihän se menisi kovaksi edes sammutettuna.
Onko se a) työsylinteri vai b) tehostin? Mukavaa hommaa, koneen ohjelmointi, kokoonpano ja maalaus sujuivat täydellisesti, mutta tämä ei (eikä liity mitenkään koneen kasaukseen, sillä jarrut toimivat täydellisesti ennen vaihtoa).
Vaihdoin erään kaverin kanssa jarrulevyt sekä -palat, mäntiä sisään painaessa kaveri oli unhotanut avata jarrunestesäiliön korkin. Tämä huomattiin vasta, kun kaikki oli kasattu.
Auton vielä olleessa sammutettu, kaveri polki jarruja useamman kerran ja lopulta poljin meni kovaksi (kun kaikki oli jo kasattu).
Käynnistin auton, ajoin pihalle, ja kas, kun auto käynnistyy, poljin painuu pohjaan asti eikä jarrutusvoimaa ole miltein yhtään. Avasin konepellin ja nesteet olivat ulkona säiliöstä, säiliö itsessään oli yli maksimirajan ja aivan täynnä.
Pipetillä vähennettiin nesteet juuri maksimirajan alapuolelle, suljettiin korkki ja ajoon. Ei vaikutusta.
Epäilin ilmaa ja vein sen Öljypisteeseen ilmattavaksi, menettely tehtiin ensimmäistä kertaa vain ylä- ja alipainemenetelmää käyttäen. Jarrupoljin oli edelleen löysä toimenpiteen jälkeen, reklamoin, koska he eivät käynnistäneet ABS-pumppua jokaista jarrulinjaa kohden.
Työ tehtiin uudelleen (kahdesti), mutta tuloksetta. Nesteet on siis vaihdettu nyt 3 kertaa.
Eilen purimme kaiken uudelleen, uudet liukutapit joka kulmaan, kuparitahnaa jarrupalojen liukupinnoille, ja ongelma on edelleen polkimessa.
Miksi poljin on kivikova, kun auto on pois päältä, mutta löysä, kun se on käynnissä? En näe mitään vuotoa mistään satulan tiivisteistä ja jos siellä olisi reikä, niin eihän se menisi kovaksi edes sammutettuna.
Onko se a) työsylinteri vai b) tehostin? Mukavaa hommaa, koneen ohjelmointi, kokoonpano ja maalaus sujuivat täydellisesti, mutta tämä ei (eikä liity mitenkään koneen kasaukseen, sillä jarrut toimivat täydellisesti ennen vaihtoa).
Comment