Eli otsikonmukainen bemmi ei lähde käyntiin. Starttaa kyllä hyvinkin, mutta käyntiin ei lähde. Aiemmin hajosi Kp-pumppu joka sylkikin sitten metalliromua suuttimet ym täyteen jonka johdosta suuttimet, tukki ja kp pumppu vaihdettiin. Toimi pari viikkoa hyvin, kunnes ei enää lähtenyt käyntiin. Akkukotelo olikin puolillaan vettä ja pienempi plus läpivienti oli hapertunut poikki. Tämä korjattiin eikä edelleenkään käyntiin. Tarkisteltu vähän kaikkea eikä mikään auta. kiskolle asti tulee polttoainetta, mutta ilmeisesti suuttimet eivät aukea tai jotain vastaavaa. ja jos nyt oikein luin realidataa niin pyydetty paine oli joitakin satoja mbareja mutta toteutunut vain 5. Olisiko kenelläkään mitään ideoita? Auto sijaitsee ylikiimingissä
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E91 2008 320d ei lähde käyntiin
Collapse
X
-
Ihan vaan heittona, ettei olisi ajoneston kanssa mitään bittiä poikittain?
Tältäkin foorumilla on tarinoita sen "synkkaamisesta", kun on vaan mennyt sekaisin.
En tosiaan tarkemmin tiedä miten se käyttäytyy, kun ei ole omalle kohdalle osunut, mut heitän vaan nyt pallon ilmaan aiheesta.
Nähtävästi just nuo epämääräiset virtakatkokset voi sen sotkea.ex e36 325
ex e46 328
e92 335i FBO
Ducati 900S ie
KTM 640
Suzuki GT550
Honda CBR600
Comment
-
-
Mä katsoisin myös siitä akun päällä olevasta muovikotelosta että kaikki nallit on ehjät?Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Ei ole ajoneston kanssa ongelmaa kun ei ole koodeja ja startti pyörii. Jos rail-paine ei startissa nouse yli 5 bar, niin siinä on syy miksi ei käynnisty. Eli selvittämään miksi paineet ei nouse. Pyydetty paine on satoja baareja startissa ei mbar, eli millibaareja. Saako FRM yhteyden? Viimeisessä oli punaisena eli ei saa yhteyttä.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Siitä korkeapainepumpultahan lähtee myös paluulinja tankkiin. Voisiko olla, että sitä metallimujua on mennyt korkeapainepumpun rikkouduttua sinnekin suuntaan ja nyt sitten tankissa oleva siirtopumppu on imaissut ne metallimujut sihtiin tai sisäänsä ja ei toimi tms.BMW E84 X1 18dXdrive -14
Ex BMW E83 X3 2.0d - 04
Ex, Suzuki SX4 S-Cross -13
Ex, E46 320 d Touring -01
Ex , E34 TDS Touring -95 AVK special
Comment
-
-
Originally posted by Iksa View Postpitää katsoa ne nallit kun pääsen hallille ja katon saako se frm yhteyden. Jotain häikkää niissä sähköissä kuitenkin on kun koodaus ei enää onnistu vaan valittaa ettei saa vehicle orderia ladattua. Ja ku se kuitenkin on sekä cas että frm missä sen pitäis olla
Edit. tai jos siellä on frm3 niin eepromi voi olla sekasin eikä siksi saa diagnostiikalla yhteyttä.Last edited by alpine3; 29-03-2023, 14:19.BMW F10 520d '10 Alpinweiss III
BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey
Comment
-
-
Vähän päivitystä... FRM saa yhteyden, nallit kunnossa akun päällä. Jostain syystä railpaine ei vaan nouse, otin istalla livedataa starttauksesta ja virrat päällä. Railpaine on kummassakin tapauksessa 4,99 bar. esipaineet yms tulee ja starttauksessa pyydetty paine yli 400 bar mutta toteutunut se 4,99 bar. eikä se tästä arvosta muutu mihinkään vaikka ottaisi suuttimesta putken irti, ei laske eikä nouse.
edit : ja nämä koodit jäi tauluun kun nollasin ja yritin startata. Tankin sensori oli irti siksi se antaa siitä nuo
Comment
-
Comment