Announcement

Collapse
No announcement yet.

E90 325D/330D ja 335D osien eroavaisuus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kissvesala
    Moderator
    • Jun 2010
    • 3110
    • Liminka

    #16
    Originally posted by _nixu_ View Post
    Suuttimet loppuu ensin. x35 suuttimilla, ilman dpf ja ohjelmoituna pääsee sinne 290-310hp tasolle. Ja siitä jos enemmän tahtoo niin turbolle pitää tehdä jotain :think

    Modatulla turbolla 343/690:
    http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...5&postcount=78

    Kyllä vakiosuuttimillaki pääsee x30d about nuihin 300hp lukemiin. Mulla omassa toki pietsot, mutta kaikinpuolin muuten vakio pirssi ja vielä jopa dpf paikallaan.
    Solenoidisuuttimilla pääsee melkolailla samoihin.
    Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
    Kissvesala.fi
    Priva tai o443424479

    Comment

    • _nixu_
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2006
      • 8972
      • Kellokoski

      #17
      Originally posted by Kissvesala View Post
      Kyllä vakiosuuttimillaki pääsee x30d about nuihin 300hp lukemiin. Mulla omassa toki pietsot, mutta kaikinpuolin muuten vakio pirssi ja vielä jopa dpf paikallaan.
      Solenoidisuuttimilla pääsee melkolailla samoihin.
      Mutta hastralla on 325..
      E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

      Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

      Comment

      • Kissvesala
        Moderator
        • Jun 2010
        • 3110
        • Liminka

        #18
        Originally posted by _nixu_ View Post
        Mutta hastralla on 325..
        Aaaivan. Tuotapa en ajatellu.
        Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
        Kissvesala.fi
        Priva tai o443424479

        Comment

        • veku
          Bimmer Enthusiast
          • May 2005
          • 6324
          • P-Pohjanmaa

          #19
          Originally posted by elreino View Post
          se miten M5 v10 lähtee niin sellaista BMW dieselin virittäjää ei oo syntyny joka pääsisi edes lähelle sitä suoritus kykyä
          Ei mitään..
          F11 M550D
          E39 M5
          F26 3.0 Da M-Sport
          E61 535D M-Sport

          Comment

          • jumuli
            Bimmer Fanatic
            • Apr 2010
            • 496
            • Seinäjoki

            #20
            Originally posted by elreino View Post
            se miten M5 v10 lähtee niin sellaista BMW dieselin virittäjää ei oo syntyny joka pääsisi edes lähelle sitä suoritus kykyä
            No melko hitaita ne kuitenki ovat paperillakin, mutta kyllä näillä dieseleillä kuitenkin vähintään samoihin mitä E39 M5 ja E9x M3.
            Nyt
            Porsche Cayenne E-Hybrid XVS-900
            Ex
            F25 30d M-sport GNA-500
            E93 335i M-Sport N54 CLJ-585
            F20 LCI 118i M-Sport UZG-218
            E90 LCI 335d M-Sport VZR-604
            F25 20d M-Sport UZV-655
            Audi B8 S4 ILM-448
            F31 330d M-Sport VYZ-717
            E90 LCI 335i M-Sport N55 KNP-585
            E60 LCI 530d M-Sport CJT-868
            F30 320d M-Sport VXU-494
            E91 LCI 335d M-Sport CJT-859
            E91 335i M-Sport N54 CJT-858
            E91 335d M-Sport NJN-958
            E91 330d M-Sport GJB-752
            E46 330d Touring M-Sport II EUI-403
            E36 2.8 Coupe M-Sport MKE-141

            Comment

            • Hastra
              Bimmer Fanatic
              • Nov 2011
              • 545
              • Espoo

              #21
              Originally posted by Jarppa63 View Post
              Tuikku ottanut omastaan x30d:stä ulos +400..
              Lukaisepa tuo läpi:



              Jarppa
              On tuota tuikun topicia tullut luettua ja hyvää oppia siitä saa. Tavoitteet ja resurssit mulla ja tuikulla on aika erilaiset, joten ei tuo tuikun topici vastannut suoraan noihin mun kysymyksiin.

              Originally posted by _nixu_ View Post
              Suuttimet loppuu ensin. x35 suuttimilla, ilman dpf ja ohjelmoituna pääsee sinne 290-310hp tasolle. Ja siitä jos enemmän tahtoo niin turbolle pitää tehdä jotain :think

              Modatulla turbolla 343/690:
              http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...5&postcount=78
              Esim. optimoi autosi lastulla luvataan 252hp, niin paljon enempää ei taida saada kustomi softallakaan irti ilman uusia suuttimia? Tuota turbon modausta mietin, kun kilsoja jo sen verran, että ehkä huolto olisi paikallaan, niin samalla voisi vähän modatakin. :think
              Audi A3 GTRON
              EX: BMW 325D Coupe -07
              EX: BMW 320ia -08

              Comment

              • Bouma
                Bimmer Enthusiast
                • May 2007
                • 3108
                • Tampere

                #22
                Originally posted by Hastra View Post
                Esim. optimoi autosi lastulla luvataan 252hp, niin paljon enempää ei taida saada kustomi softallakaan irti ilman uusia suuttimia? Tuota turbon modausta mietin, kun kilsoja jo sen verran, että ehkä huolto olisi paikallaan, niin samalla voisi vähän modatakin. :think
                Itsellä Dpf ja egr pois ja vakiosuuttimilla, optimoiautosi stage 3 ohjelma niin lupaavat 285hv / 600nm. kävin penkissä saksankitkoilla hieman pito-ongelmin niin 266hv/579nm
                MB CLS-12 350CGI AMG

                MYSTINEN.FI

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎