Originally posted by torso
View Post
E91 ja ajettavuus 19 tuumasilla?
Collapse
X
-
Olen päässy ajamaan m-sport e91:llä - muistaakseni siinä olisi 19" vanteet? Sen verran ainakin muistan että 225/255 olivat kumit leveydeltään ja olin aivan ällistynyt kuinka hienosti auto suorastaan pässimäisesti meni aivan suoraan
Eli mikäli tuo olikin 18" tuo rengaskoko, niin en voi uskoa että 19" vanteet tekisivät autosta käyttökelvottoman. Ei muuta kun kunnon läskit alle!__________
E92 BMW 335i M-Sport -12
"Toiset tykkää aliohjaavasta, toiset yliohjaavasta. Itse pidän minun ohjaamasta." -Mika Häkkinen
Comment
-
-
Juu uusi kesä taas koittaa ja uudet nakit pitäisi saada auton alle. Aattelin kokeilla BBS:en kanssa Kumhon KU31:iä tai BF Goodrich G-Force Profiler renkaita koossa 235/40 R18. Pääpainona tietenkin täysin vetelettömyys/mukavuus päivittäisessä matka-ajossa.
Mitäs on porukka mieltä tämmösestä yhdistelmästä...? Entiset renkaat ovat Hankookin V12 evo:t. Ei huonot netkään olleet mut vähän tuntuu et ovat liian aggressiiviset suomen huonoille ja uraisille teille...Liekkö Hankook:kin ruvennut valmistamaan liian sporttisia renkaita, jotka pärjäävät testeissä mutta eivät täällä pohjolan karuilla teillä...:think
Sitten vielä semmonen tyhmä kysymys et kantsiiko rengaspaineet mitata kylmistä vai lämpimistä renkaista, kun ajetaan päivittäin paljon matka-ajoa?Last edited by torso; 27-04-2009, 12:17.
Comment
-
Comment