Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suositelkaa e90 alustaa!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • contest
    Bimmer Rookie
    • Oct 2007
    • 58

Suositelkaa e90 alustaa!

Olen nyt hankkimassa autooni (e90 330D M-sport) uutta alustaa, ja kiinnostaisi käyttäjien omakohtaisia kokemuksia kuulla allaolevista alustoista. Kyllähän näitä varmaan jo Suomessakin on asennettu lukuisia!

Coil-over tyyppistä ratkaisua on tulossa mutta merkki mietityttää...

Kannattaisiko ottaa esim KW:n variante 3 vai Bilsteinin B16 PSS 10, ilman sähkösäätöjä...

Kuinkahan mukavan kummastakin saa tarvittaessa, jäykän ainakin varmana

Säätövara molemmissa riittää hyvin mulle, kuitenkin vaan 20-30mm luokkaa madallaan autoani.

Kannattaako maksaa muutamaa sataa ylimääräistä Bilsteinistä..? Jotain luokkaa 250 euroa taitaa olla hintaeroa noilla

Onko kellään ollut omassaan ongelmia KW:n kanssa, jenkkifoorumilta olen lukenut joistakin etupään narinoista jotka ovat ilmaantuneet alustan vaihdon jälkeen...

Kiitoksia valmiiksi jo
  • IKa
    BTCF Member
    • Apr 2007
    • 877
    • Klaukkala

Originally posted by contest View Post
    Olen nyt hankkimassa autooni (e90 330D M-sport) uutta alustaa, ja kiinnostaisi käyttäjien omakohtaisia kokemuksia kuulla allaolevista alustoista. Kyllähän näitä varmaan jo Suomessakin on asennettu lukuisia!
    Moi
    Mulla on E90 325i ja siinä Eibachin Pro-System alusta. Ei siis korkeussäädettävä, vaan kiinteällä parin sentin madalluksella. Alustasarja on mielestäni erittäin sopiiva siviilikäyttöön. Madallus ei aiheuta suurempia haasteita mökkireissuilla, mitään ylimääräisiä ääniä ei kuulu, alusta ei ole pintakova mutta kunnolla monttuun ajettaessa selvästi kantavampi kuin vanha ja väsynyt M-sport alusta oli.

t: Ilkka
    G22 coupe M440i A xDrive MHEV -22

Comment

• Rudi
      Bimmer Rookie
      • Jun 2006
      • 29

Originally posted by IKa View Post
      Moi
      Mulla on E90 325i ja siinä Eibachin Pro-System alusta. Ei siis korkeussäädettävä, vaan kiinteällä parin sentin madalluksella. Alustasarja on mielestäni erittäin sopiiva siviilikäyttöön. Madallus ei aiheuta suurempia haasteita mökkireissuilla, mitään ylimääräisiä ääniä ei kuulu, alusta ei ole pintakova mutta kunnolla monttuun ajettaessa selvästi kantavampi kuin vanha ja väsynyt M-sport alusta oli.

t: Ilkka
      Nostellaanpa. Mistäs porukka tilannut, ja paljon jäänyt hintaa? Linkkejä jos sais.

Jani

Comment

• Robi
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2002
        • 7606
        • Vantaa

Kaverilta löytyisi 1kpl uusi Bilstein PSS sarja E90:iin jonka saa about puoleen hintaan kaupan hintaan verrattuna. Privalla voi kysellä lisää.
        Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
        Tiedustelut priva tai 0452210069

Current
        E61 530d
        E39 530d
        E39 520iA
        E46 330xd
        E28 528i

Comment

• Nojda
          Newbiemmer
          • Nov 2010
          • 17
          • Nokia

Alustasarjaa E90:een suunnitellut ja tuo Eibachin Pro-System riittäisi varmastikin omiin tarpeisiin eli traktorilookkia hiukan pois, mutta kuitenkin melko pehmeä ja miellyttävä ajotuntuma. Vanhaks kun elää, niin mukavuudesta ei enää halua tinkiä. Onkos ko. alustasarjan omaavilla nyt muutamien vuosien kokemuksella hyvää/huonoa sanottavaa? Vai pistänkö vain suosista tilaukseen? Ebaysta tuota sarjaa näyttäisi saavan hiukan yli 500 eurolla.

edit: Vai sittenkin H&R Cup Kit? Näyttäisi olevan suunnilleen samoissa hinnoissa.
          Last edited by Nojda; 01-04-2011, 18:02. Reason: Lisäys
          F30 318d -13
          Ex: E90 318i -09

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍