Olen nyt hankkimassa autooni (e90 330D M-sport) uutta alustaa, ja kiinnostaisi käyttäjien omakohtaisia kokemuksia kuulla allaolevista alustoista. Kyllähän näitä varmaan jo Suomessakin on asennettu lukuisia!
Coil-over tyyppistä ratkaisua on tulossa mutta merkki mietityttää...
Kannattaisiko ottaa esim KW:n variante 3 vai Bilsteinin B16 PSS 10, ilman sähkösäätöjä...
Kuinkahan mukavan kummastakin saa tarvittaessa, jäykän ainakin varmana
Säätövara molemmissa riittää hyvin mulle, kuitenkin vaan 20-30mm luokkaa madallaan autoani.
Kannattaako maksaa muutamaa sataa ylimääräistä Bilsteinistä..? Jotain luokkaa 250 euroa taitaa olla hintaeroa noilla
Onko kellään ollut omassaan ongelmia KW:n kanssa, jenkkifoorumilta olen lukenut joistakin etupään narinoista jotka ovat ilmaantuneet alustan vaihdon jälkeen...
Kiitoksia valmiiksi jo
Coil-over tyyppistä ratkaisua on tulossa mutta merkki mietityttää...
Kannattaisiko ottaa esim KW:n variante 3 vai Bilsteinin B16 PSS 10, ilman sähkösäätöjä...
Kuinkahan mukavan kummastakin saa tarvittaessa, jäykän ainakin varmana

Säätövara molemmissa riittää hyvin mulle, kuitenkin vaan 20-30mm luokkaa madallaan autoani.
Kannattaako maksaa muutamaa sataa ylimääräistä Bilsteinistä..? Jotain luokkaa 250 euroa taitaa olla hintaeroa noilla
Onko kellään ollut omassaan ongelmia KW:n kanssa, jenkkifoorumilta olen lukenut joistakin etupään narinoista jotka ovat ilmaantuneet alustan vaihdon jälkeen...
Kiitoksia valmiiksi jo

Comment