Ongelmana ollu siis tärinä rattiin jarruttaessa ja on pahentunut nyt tärisee jo jos yli 80 vauhdista jarruttaa. Luonnollisesti voisi kuvitella että etulevyt kierot, se vaan ihmetyttää kun ne oli merkkihuollossa uusittu ihan hiljattain ja kun auton hommasin vuosi sitten niin näyttivätkin kuin pakasta vedetyiltä. Aika äkkiä siis menneet kieroiksi
Sekin jännä että ei oo laahannnu eikä vieläkään jarrut laahaa, kuumene tai haise ajon jälkeen, että mikä hitto ne saanu kieroksi noin lyhyessä ajassa? Yleensä mulla ollu muissa rotteloissa halpojaki levyjä eikä oo menneet kieroon ku vaan satula ollut tip top ja liukutapit sekä palan päät rasvattu huolella.
Kysymys nyt kuuluu minkä brändin levyt tonne kannattais laittaa, kun kalliimmista ilmesesti Brembo on silti laadultaan.. huono, joten mitä tilalle? Ja onko näissä satulan tiivisteviat yleisiäkin eli pitäiskö samalla silti purkaa satulat ja laittaa uudet tiivarit männälle ja pölysuojakumi vaikka päälle päin satulat näyttää nekin kun pakasta vedetylle. Autohan on 18 vuotta vanha ja ajettu 196tkm. Jarruletkut on jo uusittu edellisen omistajan aikana.

Kysymys nyt kuuluu minkä brändin levyt tonne kannattais laittaa, kun kalliimmista ilmesesti Brembo on silti laadultaan.. huono, joten mitä tilalle? Ja onko näissä satulan tiivisteviat yleisiäkin eli pitäiskö samalla silti purkaa satulat ja laittaa uudet tiivarit männälle ja pölysuojakumi vaikka päälle päin satulat näyttää nekin kun pakasta vedetylle. Autohan on 18 vuotta vanha ja ajettu 196tkm. Jarruletkut on jo uusittu edellisen omistajan aikana.
Comment