Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90 320d piristäminen
Collapse
X
-
Itse asentelin juuri Tuningkit Classic -boksin omaani. Pieni pelko on kyllä perseessä nyt, että millon se hajoaaOn muutenkin tullut aina dissattua noita valmisbokseja ja edellisessä autossa joka oli 1.8T Seatti oli Motorbitillä dynossa tehty softa.
Mutta lyhykäisen koeajolenkin jälkeen tuntuu todella hyvältä. Tuningkit lupaa tehoiksi 205hp/410nm, jota on kuitenkin vaikea arvioida miten se on toteutunut. Liikkuu kuitenkin täysin eri tavalla ja varsinkin pintakaasulla ajaessa tuntuu ihan siltä, kuin ajelis jopa 330D:llä. Eli näin pikaisten kokemusten perusteella ei moitittavaa, varsinkin kun asennuksessa meni vartti.
Sitä en tarkkaan tiedä, että mitä noi tuollaset tehoboksit ylipäätään edes tekee. Koska boksi meni Common Railin johkin piuhaan kiinni, niin veikkaisin että se ainakin nostaa syötön paineita, ehkä? Jos jollain on parempaa tietoa niin saa valaista. Sekin olis kiva tietää, että muuttaako ahtopaineita minnekään.
99€ sijoitukseksi aivan naurettavan simppeli tapa nostaa tehoja ja en nyt keksi miten kulkupuolen kannalta hirveästi hävisi dynossa tehdylle softalle. Sormet ristissä toivoen vaan, että auto kestää
EDIT: Autohan on siis E91 320d -06 (9/2005) automaatti
Comment
-
-
Ite tässä suunnittelen myös että pitäisi varmaan Hestecin lastu käydä hakemassa. Katotaa nyt et millanen toi ens palkka on nii sen perusteellaF31 320iA M-sport LCI '17
Ex: E90 320d '06 (Non-sport), Opel Vectra '99
Comment
-
-
Originally posted by Nyyppae View PostItse asentelin juuri Tuningkit Classic -boksin omaani.
Mutta lyhykäisen koeajolenkin jälkeen tuntuu todella hyvältä. Tuningkit lupaa tehoiksi 205hp/410nm, jota on kuitenkin vaikea arvioida miten se on toteutunut. Liikkuu kuitenkin täysin eri tavalla
Originally posted by Nyyppae View Postja varsinkin pintakaasulla ajaessa tuntuu ihan siltä, kuin ajelis jopa 330D:llä.
EDIT: Autohan on siis E91 320d -06 (9/2005) automaatti
Ero 330D:en on kuin yöllä ja päivällä. Nimenomaan pintakaasulla huomaa, että ollaan köyhiä ja ajellaan neloskoneella. Ennen kuin kierroksia (=ahtoja) kerätään, niin auto kulkee kuin täi tervassa. 330D tarjoaa käyttökelpoista voimaa aina.
Comment
-
-
Originally posted by nun6 View PostTotta.
Tarua.
Ero 330D:en on kuin yöllä ja päivällä. Nimenomaan pintakaasulla huomaa, että ollaan köyhiä ja ajellaan neloskoneella. Ennen kuin kierroksia (=ahtoja) kerätään, niin auto kulkee kuin täi tervassa. 330D tarjoaa käyttökelpoista voimaa aina.
Comment
-
-
Molemmista löytyy kokemusta
Originally posted by Juice View PostJa käyttökustannukset kaikki noin + 20-50% öljymääristä lähtien. Perus 320d osaa löytyy mistä vain, 330d lähinnä vain marmorilta ja hinta 30-100+.Last edited by Alpo; 06-07-2013, 10:00.V60 R-Design & CBR 1000rr
330D M-Sport '07 , E39...
Comment
-
-
Itse kävin omani lastuttamassa viikko sitten Seinäjoella, ajtechillä. Todella ammattitaitoista palvelua ja hinta/laatusuhde hyvä. Samalla lähti hiukkasuodatin pois. Uudestaan pitää vielä käydä vaan säädättämässä. Kun nyt oli ilmamassamittari hajalla. Pitää kirjoittaa tehoja sitten mitä tuli. Kun on uudelleen säädetty kunnolla.Nyt Suzuki gsx-r
ex. e91 320d m-sport
ex.Bmw e46 330ia cäbi
ex.Mazda Rx-8
ex.Bmw e36 328i touring
ex.Bmw e38 740il vm. 1996
Comment
-
-
Originally posted by Juice View PostJa käyttökustannukset kaikki noin + 20-50% öljymääristä lähtien. Perus 320d osaa löytyy mistä vain, 330d lähinnä vain marmorilta ja hinta 30-100+.
Comment
-
-
Onkohan näihin 163hv 320d koneisiin saatavana isompaa turboa suoraan vakion tilalle? :think Ei oikeen löydy netistä tietoa, samalla se vaihtuisi jos joskus joutuu uutta vaihtamaan.NYX: Auris sekä Giant ja Scott "sähkömaasturit"
EX: F20 M-Sport
Mondeo
E91 320D -07 AjTech power
E34 M5 Tipu
Muutama japsirottelo
Comment
-
Comment