Announcement

Collapse
No announcement yet.

e90 manuaalisen ilmastoinnin vaihtaminen automaattiseksi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • akukasperi
    Newbiemmer
    • Oct 2004
    • 13

e90 manuaalisen ilmastoinnin vaihtaminen automaattiseksi

Minulla on ongelma, kun vaihdoin manuaali-ilmastoinnin ohjausyksikön keskikonsolista automaattiseen versioon ja kahdella eri yksiköllä olen kokeillut niin kummallakaan ei toimi säädöt. Valot kyllä syttyy ja toisessa näkyy näytöllä jopa astelukemat yms, mutta puhallussuuntien valitseminen on sekaisin. Ja kun autoon laittaa virran niin ilmastointi kääntyilee eri suuttimille itsekseen noin minuutin ajan, olisikohan jollain apua asiaan?
  • erese
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2006
    • 478
    • Vantaa

Originally posted by akukasperi View Post
    Minulla on ongelma, kun vaihdoin manuaali-ilmastoinnin ohjausyksikön keskikonsolista automaattiseen versioon ja kahdella eri yksiköllä olen kokeillut niin kummallakaan ei toimi säädöt. Valot kyllä syttyy ja toisessa näkyy näytöllä jopa astelukemat yms, mutta puhallussuuntien valitseminen on sekaisin. Ja kun autoon laittaa virran niin ilmastointi kääntyilee eri suuttimille itsekseen noin minuutin ajan, olisikohan jollain apua asiaan?
    Oliskohan se kuitenkaan ihan nuin helppoa? Vain paneelia vaihtamalla saada manuaalinen ilmastointi automaattiseksi? Ainakin E46:ssa se vaatii muutakin osaa kuin sen pelkän panelin, saattaa toimia puolinaisesti muttei oikein kuitenkaan vaan puhaltelee minne sattuu. Näin ainakin E46:ssa, E90:stä en mene sanomaan kun en tiedä :think
    F40 -20
    F20 -13
    E46 320D Touring -01
    E36 "nokivasara" Touring -99

Comment

• JKK
      Bimmer Enthusiast
      • May 2006
      • 2325
      • Uusimaa

Ei mene noin yksinkertaisesti. Vertaa TÄTÄ ja TÄTÄ. Yleensä aina automaattisessa ja manuaalisessa ilmastoinnissa on muitakin eroja kuin ohjainpaneeli. Ei pelkästään BMW:llä.
      BMW G30 530e X-Drive

Myytäviä BMW-varaosia moneen eri malliin

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎