25.1.2011 Auto edelleen Laakkosella. Kukaan ei ole ollut minuun yhteydessä.
Tänään kokeilin soittaa huoltoon ja tiedustella asiaa, eipä kukaan vastannut eikä soittanut takaisin vaikka vastaaja niin sanoo, että numeroni tallennettu ja soitetaan takaisin.
Näköjään "merkkiliikkeillä" sama perseily jatkuu,hitto et laittaa vihaksi tollanen käytös asiakasta kohtaan.Mikä siinä on huoltoneuvojalla niin vaikea ottaa sitä puhelinta käteen ja tiedottaa ees jotain...edes sen,että ruuhkaa on ja auto pyritään ottamaan xx.xx.xxxx päivämäärällä työn alle...
Näköjään "merkkiliikkeillä" sama perseily jatkuu,hitto et laittaa vihaksi tollanen käytös asiakasta kohtaan.Mikä siinä on huoltoneuvojalla niin vaikea ottaa sitä puhelinta käteen ja tiedottaa ees jotain...edes sen,että ruuhkaa on ja auto pyritään ottamaan xx.xx.xxxx päivämäärällä työn alle...
Joo kyl tää tilanne on aika perseestä. Itse asiassa tarkemmin ajateltuani en todellakaan mene kyselee tiskiltä mitään. Katotaan soittaako kukaan huomenna asiasta, ja sit mietin jatkoa. Minua lähinnä ihmetyttää, se että kun auton sinne vein, niin sanoivat että pikahuollossa on päivän jono,että siellä katsovat mikä vikana ja sit tilailevat tarvittaessa osia. Se on ihan varma, että missään piuhan päässä autoni ei ole vielä ollut.. todennäköisesti seisoo lumikasan alla ja ne miettivät, kenenköhän romu tossakin seisoo.
Onneksi olin tossa pe-ma välisen ajan reissussa,enkä autoa tarvinnut... mutta nyt alkaa taas v-käyrä nousemaan. Kukaan ei vastaa puhelimeen eikä soiteta takaisin.
Joo kyl tää tilanne on aika perseestä. Itse asiassa tarkemmin ajateltuani en todellakaan mene kyselee tiskiltä mitään. Katotaan soittaako kukaan huomenna asiasta, ja sit mietin jatkoa. Minua lähinnä ihmetyttää, se että kun auton sinne vein, niin sanoivat että pikahuollossa on päivän jono,että siellä katsovat mikä vikana ja sit tilailevat tarvittaessa osia. Se on ihan varma, että missään piuhan päässä autoni ei ole vielä ollut.. todennäköisesti seisoo lumikasan alla ja ne miettivät, kenenköhän romu tossakin seisoo.
Onneksi olin tossa pe-ma välisen ajan reissussa,enkä autoa tarvinnut... mutta nyt alkaa taas v-käyrä nousemaan. Kukaan ei vastaa puhelimeen eikä soiteta takaisin.
Paina päälle, sieltä ei välttämättä kukaan soita. Kokeilin kerran samaa ja meni kahdesti yli 2 viikkoa ennen kuin hermo paloi ja oli pakko soittaa. Kävin tänään ja siellä on kuulemma 1kk jono huollossa.
Vika paikallistettu tänään 26.1. Bensansyötön korkeapainepumppu ja bensansyötön matalapaineanturi. Osat meni tilaukseen pikana ja hyvällä tuurilla saan pe auton. Palvelu oli puhelimessa hyvää.
onko nämä korkeapainepumput ym pumput tyyppivikoja 335i ?
Ei VAIN 335 vaan kaikki N54 koneet...eli 335,330 ja 325 (325,3,0L -08 eteenpäin)
Kumma että tästä HPFP ongelmasta on tehty foorumeilla yksinomaan 335 ongelma.Edellisessä 330 vaihdettiin pumppu pariinkin otteeseen ja tiedossa on myös että 325:kin on vaihdettu pumppuja.
Niin ja eihän toi mikään bemarin ongelma ole, boschin järjestelmähän toi on ja tota pumppua on monessa kotterossa.
Mikäköhän niistä hajoaa :think Kuitenkin helppoja koeajaa kehitysvaiheessa penkissä tollasta, joten mikä on katukäytössä sellaista mitä ei ole osattu boschilla miettiä.
Maahantuoja ei korvannut korkeapainepumpusta kuin 50% ? Laakkosen kaveri ei sanoi, että he eivät voi vaikuttaa maahantuoja päätökseen. Laakkonen hoiti asian alkukankeuden jälkeen suht hyvin.
Minun mielestä aika käsittämätöntä, että samaa pumppua vaihdetaan takuutyönä ja edellinenkin meni takuuseen, joka kesti sen 20 000km ja nyt sitten asiakas maksaa 50% viallisesta pumpusta. Periaatteena vituttaa tämmöinen touhu, että minun maksettavaksi tuli nyt kaikki työt, ja maahantuoja korvasi 50% pumpun hinnasta.
Mitä mieltä olette, että kannattaako valittaa maahantuojalle tai suoraan jonnekin muualle? Vai annetaanko asian olla?
Maahantuoja ei korvannut korkeapainepumpusta kuin 50% ? Laakkosen kaveri ei sanoi, että he eivät voi vaikuttaa maahantuoja päätökseen. Laakkonen hoiti asian alkukankeuden jälkeen suht hyvin.
Minun mielestä aika käsittämätöntä, että samaa pumppua vaihdetaan takuutyönä ja edellinenkin meni takuuseen, joka kesti sen 20 000km ja nyt sitten asiakas maksaa 50% viallisesta pumpusta. Periaatteena vituttaa tämmöinen touhu, että minun maksettavaksi tuli nyt kaikki työt, ja maahantuoja korvasi 50% pumpun hinnasta.
Mitä mieltä olette, että kannattaako valittaa maahantuojalle tai suoraan jonnekin muualle? Vai annetaanko asian olla?
Eihän sun pidä maksaa muiden tekemästä virheestä. Lähtisin valittamaan.
Ihme perseilyä kyllä.. maahantuojan vastaus Laakkoselle oli, että ei korvaa kokonaan viallista korkeapainepumppua koska olen auton toinen omistaja WTF?? Bmw varaosissahan on lisäksi 2v. takuu.
Comment