Seuraavaa. Idrive nappi ei toimi kun sitä painaa. Pyöritys toiminnot toimii mut eipä tietenkään mitään hyötyä kun ei pysty valitsemaan mitään... Alkoi niin, että ensin toimi silloin tällöin nyt aamulla mykistyi kokonaan. Onko vastaavia ongelmia? Kustannus arviota kun vien sen korjattavaksi, vai olisiko helppo korjata itse??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E91 i Drive nappi ja keskuslukko reistailee
Collapse
X
-
Originally posted by mopo75 View PostSeuraavaa. Idrive nappi ei toimi kun sitä painaa. Pyöritys toiminnot toimii mut eipä tietenkään mitään hyötyä kun ei pysty valitsemaan mitään... Alkoi niin, että ensin toimi silloin tällöin nyt aamulla mykistyi kokonaan. Onko vastaavia ongelmia? Kustannus arviota kun vien sen korjattavaksi, vai olisiko helppo korjata itse??
Comment
-
-
Originally posted by rville View PostOnko joku saanut toimimattoman idriven henkiin esim inpalla tai jollain muulla "poppakonstilla" ei oikein haluttais mennä merkkihuoltoon toteamaan kustannusta...
muita vaihtoehtoja mm:
tai
Sitä en tiedä mitä käytännön eroa noilla on, hinnassa joidenkin välillä eroa on kyllä kaksinkertaisesti.
Kyseinen kytkin lienee myös mahdollista korjata purkamalla se ja kunnostamalla asianomainen kontakti. Vatii todennäköisesti paljon aikaa ja tarkkuutta.
Comment
-
-
Takkuaa edelleen
Originally posted by rville View PostNappi toimii välillä, toisinaan taas ei. Tuntuisi liittyvän kuun kiertoon tai nousuveteen tms.
Eli epäilen vieläkin softa häiriötä.
Voin olla myös väärässä :think
Olisiko kenelläkään ohjetta miten ton Idriven sais otettua irti?
Ps. keskuslukkokin reistailee edelleen....
Comment
-
-
Täältä löytyy siis kohtalotovereita...
Itse painiskelen saman ongelman kanssa: iDriven napin painallus ei toimi. Rullan pyörittely toimii normaalisti, samoin valinnat sivuille. Tuntuisi liittyvän kylmään ilmaan, matkustamon kunnolla lämmettyä (~15 min. ajon jälkeen) toimii taas normaalisti.
Onko kukaan löytänyt ongelmaan ratkaisua? Onkohan vikaa softassa vai raudassa?
Comment
-
-
Itsellä ongelma jatkuu yhä koska paikallinen merkkiliike antoi seuraavanlaisen arvion/tuomion:
uusi joystick 210 euroa
tikun koodaus autoon n 150 euroa, mutta
koska autossa alkup softa, uusi softa 550 euroa
Odotellaan vielä hyviä ideoita...
Onko joku keksinyt miten napin saa irti?Käytössä Amerikkalainen sähkövatkain..., vaimolla f21, kun nautitaan otetaan 964 tallista
Comment
-
-
Sama ongelma
Mulla aivan sama ongelma eli napin valinta toimii silloin kun itse haluaa. business ja professional navissa on eri controllerit ja pro on tuplasti kalliimpi. Kysyin business navin controlleriin vaihdolle hinnan mm. Tallinnan BMW:ltä ja siellä olis 330e. Ei kyllä oikeen nappaa laittaa tuommosta rahaa siihen, kun todennäköisesti se on vaan joku pieni kosketushäiriö. Kuhan vaan tietäis miten sen saa auki
Comment
-
-
Kertokaapas jos on viat saatu korjattua ja mihin hintoihin
Omassa pulkassa sama vika eli sivuille & pyöritys toimii mutta painaminen on sökö..
Riittikö että vaihtaa pelkän i-drive ohjaimen vai menikö nyt taas vaikeaksi ?E91 320d -06
E28 M535 -85
E114 1502 turbo -74
E114 1600-2 -69
E10 2002 -73
Comment
-
-
Originally posted by JB View PostMonella tuntus olevan samanlaista ongelmaa mutta keneltäkään
ei tunnu löytyvän infoa..
Comment
-
Comment