Announcement

Collapse
No announcement yet.

E90 330dA softaus asiaa..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JKK
    Bimmer Enthusiast
    • May 2006
    • 2314
    • Uusimaa

Harinenhan on jo pitkän linjan tekijä. Kerran sielläkin olen yhtä Audi Quattroa käyttänyt. Plussaa heille nelivetopenkistä.... Ovat tehneet paljon kuulemma yhteistyötä Karalan kanssa.

Originally posted by kvt View Post
    Voisko mulla olla muuten vaikka tuota DPF:ää räplätty, että se selittäis noin kovat hepat?
    Ja varmastiko autosta löytyy DPF? Eikös 04-malleja ole paljon vielä pelkällä KAT:illa? Jos on DPF, niin saattaisi olla käpälöity DPF. Tai sitten tyhjennetty koko pönttö? Katso tuleeko kunnolla vedätettäessä putkesta mustaa voimasavua. Jos tulee, on DPF:ää modifioitu. Ehjä DPF ei päästä mustaa savua läpi. Kuten olette varmaan huomanneet kiiltävistä pakoputken päistänne.
    Last edited by JKK; 10-03-2010, 14:26.
    BMW G30 530e X-Drive

Myytäviä BMW-varaosia moneen eri malliin

Comment

• tanppu
      Bimmer Rookie
      • May 2008
      • 169
      • Vantaa

Alkaahan täällä immeeset heräämään tosta softaamisesta. Ihan tällästä vaan kanssa, juttelin yhen vanhan tutun kanssa pitkäst aikaa eilen ja puheeksi iski yllättäen taas autot, kaverilla kans tollanen 530dA vm 06 ja Harisella käyttänyt auton itse, alku tehot oli 211 ja 494, softauksen jälkeen oli ollu n. 280 ja 610. Autossa ei ole tehty mitään DPF:lle eikä lyö mustaa savua vaikka antais miten kenkää.
      Ex vehkeet..
      X5 40d E70, 535iA F10, 335iA E92, M5 E60, 335iA E92, 330iA E90 LCI, 330xiA E91, 123d E82, 330dA E90, 30dA E39, Evo V (aivopieru), 328i E46, 325i E36

Comment

• hcaape
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2009
        • 837
        • hyvinkää

mulla olisi e38 730d -98 mitähän tohon saisi ja missä itse olen hyvinkäältä.
        ja mitähän kustantaa
        sDrive23i A E89 Roadster -10

ex E92 325i -09

ex E65 735i -02
        ex E38 730d -98 ;(

Comment

• Matson^
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2008
          • 2113
          • Seinäjoki

Jokos Harriselta löytyy konsti tuohon dpf:n poistamisesta seuraavaan vika tilaan/-valoon?

Pitäis kevään mittaan käydä piiskaamassa ne laitumella olevat kantturat töihin.. Karalaa olen pitänyt itsestäänselvyytenä, näiden m57:kojen kanssa, ja varmaan sieltä paras tieto/taito löytyykin. Mutta ei tuo Harrinenkaan huono vaihtoehto olisi jos siis tuo dpf touhukin onnistuu..¿
          | BMW G30 X-Drive M-Sport |
          | Nissan Navara TREK-1 |
          ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |

Comment

• EPDM
            Bimmer Enthusiast
            • Nov 2005
            • 4621
            • Lahti.

tiedän erittäin hyvä toimipiste hyvinkäällä..
            Viviendo en Lahiti
            BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
            Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
            Vw Corrado vr6

Comment

• joko
              Bimmer Enthusiast
              • May 2004
              • 1964
              • Seinäjoki

Onkos kukaan muuten käyttänyt e60 korista 530d:tä tuolla Pirttikylässä autosport kososella? Tekee käsittääkseni yhteistyötä Harisen kanssa? Itse ajattelin viedä sinne kun sattuu tässä lähellä olemaan, ajatuksena olis ottaa kaikki irti mitä vakio suuttimilla saa ja dpf:ää ei ole onneksi...
              F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
              W906 319 sprinter - 14

Comment

• jamppa88
                Bimmer Rookie
                • Mar 2009
                • 97
                • lapland

Olin eilen just Harisella ton mun -04 530d:n kanssa. Lähtötehot oli merkillisen kovat 231hv/550nm. Harinen epäili että jos tohon on ajettu merkkiliikkeessä jokin pöivitysohjelmisto millä oli pikkasen tuota vääntörajaa nostettu, kun kuulema nelivetomallissa on hiukan enemmän otettu vääntöä ulos jo tehtaalla. Tiedä sitä sitten mistä noi vakiotehot johtu, mutta lastulla lähti 286hv/605nm, että oli nuo lopputehotkin yllättävän kovat. Eikä se penkkikään vääntöjen perusteella valehdellut, kun vääntö oli ihan se mitä ohjelmassa oli pyyntikin. Voisko mulla olla muuten vaikka tuota DPF:ää räplätty, että se selittäis noin kovat hepat?
                Harinen sano kyllä, että on perehtynyt lähiaikoina tähän 3.0d:hen tarkemminkin jonkin tutun auton kanssa ja löytänyt näemmä ihan toimivia kikkoja tuohon ohjelmaan, että tuota Harista myös suosittelen kokeilemaan.

mihin hintaa harinen väänsi softan, tarkoitus olis tässä kevään mittaan käyttää päivityksellä siellä

Comment

• kvt
                  Bimmer Fanatic
                  • Aug 2009
                  • 236
                  • Satakunta

Siellä on kain näin talvella pieni alennus, eli 620e ja normaali hinta on 690e.
                  -12 F11 530Da

Comment

• jamppa88
                    Bimmer Rookie
                    • Mar 2009
                    • 97
                    • lapland

Siellä on kain näin talvella pieni alennus, eli 620e ja normaali hinta on 690e.
                    täytyypä vielä alennusten aikoihin käydä

Comment

• Metalgod
                      Bimmer Fanatic
                      • Feb 2009
                      • 201
                      • Helsinki

Karalan paja

TURBO-TEC lupas 400€ softaamisen, kannattaa keskustella ja tinkiä... mut eipä tarvetta kun on jo 600Nm.

Kavereiden autot mukaan niin voi hyvällä tuurilla saada könttähintaan kaikki softaukset.
                      -530dA 600 Nm
                      - BENSALLA PESTÄÄN PENSSELIT, DIESELILLÄ TEHDÄÄN VOIMAA -

Comment

• MajorDrake
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2006
                        • 7518
                        • Jyväshyvä

Originally posted by Metalgod View Post
                        TURBO-TEC lupas 400€ softaamisen, kannattaa keskustella ja tinkiä... mut eipä tarvetta kun on jo 600Nm.

Kavereiden autot mukaan niin voi hyvällä tuurilla saada könttähintaan kaikki softaukset.
                        Karalla vaikuttaa hintaan että dynotaanko auto vai ei, ja se että onko uusi vaiko vakioasiakas... Ja tottakai se vaikuttaa että jos köntässä tulee puolenkymmentä autoa niin kyllä kai nekin rahan päälle ymmärtää ;-)
                        M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                        Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                        Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

Comment

Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎