Announcement

Collapse
No announcement yet.

E91 nitinät ja natinat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lao
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2010
    • 278
    • Tampere

Nyt kuukauden päivät jatkunut pakkaskausi on aiheuttanut lisänitinöitä omaan nahkapenkkiseen panoroomakatolliseen pre-lci E91. Ärsyttävimmät nitinät tulevat nyt kuljettavan aurinkolipan kohdalta mistä kattoverhoilu alkaa tuulilasin liitoskohdasta. Täällä jo aikaisemmin mainittua mystistä takaa tulevaa nitinää olen isekkin ihmetellyt, pakkaskeleillä ei ole vaikutusta tähän. Tuon aurinkolipan kohdalta tulevan nitinän saa pois painamalla voimakkaasti kattoverhoilua kattoa vasten....

Comment

• Tepe1
      Bimmer Rookie
      • Mar 2009
      • 27
      • Vantaa

Voisin lisätä tähän samaiseen keskusteluun myös kyssärin peruutuspeilistä. Onko porukka keksinyt keinoa miten tuon peruutuspeilin saisi resonottamaksi? :think Todella ärsyttävä ritinä ja helinä. Samainen ongelma vaivasi edellistä e90:stä, nyt alla e91 sporttialustalla ja peilin mökä sen mukainen.
      e60 530dA M-Sport LCI
      e91 330dA
      e90 320da

Comment

• b mutteri kasa
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2006
        • 1462
        • Area 03

Korimallin E92 suhina ikkunoista.Olen tässä talven aikana nyt huomannut,että välillä kuuluu suhinaa(repsikan puoli),ihan kuin ikkuna olisi ihan inan verran auki,vaikka ovi ja ikkuna kunnolla kiinni.Tekeekö tiivisteet tämän,että - lämpötiloissa,ei tiivistä kunnolla?
        BMW F11 530 dA VOLL
        Carbon-schwarz Metallic

BMW E30 325i Sport

Comment

• tmusta
          Newbiemmer
          • Feb 2010
          • 29
          • Helsinki

Originally posted by lao View Post
          Nyt kuukauden päivät jatkunut pakkaskausi on aiheuttanut lisänitinöitä omaan nahkapenkkiseen panoroomakatolliseen pre-lci E91. Ärsyttävimmät nitinät tulevat nyt kuljettavan aurinkolipan kohdalta mistä kattoverhoilu alkaa tuulilasin liitoskohdasta. Täällä jo aikaisemmin mainittua mystistä takaa tulevaa nitinää olen isekkin ihmetellyt, pakkaskeleillä ei ole vaikutusta tähän. Tuon aurinkolipan kohdalta tulevan nitinän saa pois painamalla voimakkaasti kattoverhoilua kattoa vasten....
          Sama rasittavuus täälläkin!

Tähän on olemassa ilmeisesti jokin "korjaussarja", joka sisältää kattoverhoilun kiinnikkeet ja jotkut huovat. Asiasta on juttua jossain täällä, kun kysyin asiasta aiemmin... Mulle pitäisi tehdä noiden vaihto ensi kerralla kun auto huolletaan. Tulee nitinän poistolle hintaa kun huollossa vaihdattaa. Saateri.

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎