Announcement

Collapse
No announcement yet.

E90 Etuvalon "rinkulat"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kolbaskino
    Newbiemmer
    • Jul 2010
    • 3
    • Helsinki

E90 Etuvalon "rinkulat"

Eli minulla on ihan tavalliset valot, haluaisin asentaa "rinkulat", joutuuko vaihtaa koko umpio vai löytykö joku helpompi ja halvempi keino? Kiitos!
  • JKK
    Bimmer Enthusiast
    • May 2006
    • 2325
    • Uusimaa

Mitäh, täh? Olen luullut että enkelit löytyy kaikista E90/E91 -etuvaloista riippumatta onko xenonit vai normimyrskylyhdyt.

Jos olen ollut väärässä, en kyllä lähtisi E90:seen asentelemaan mitään jälkituningenkeleitä. Uutta umpiota vain eBaysta kalastelemaan...
    BMW G30 530e X-Drive

Myytäviä BMW-varaosia moneen eri malliin

Comment

• kolbaskino
      Newbiemmer
      • Jul 2010
      • 3
      • Helsinki

Ei ole kaikissa

Minkä takia et lähtis asentelemaan jälkituningenkeleitä?

Comment

• 535SD
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2005
        • 1068
        • Lahti

Ei ainakaan omalla kohdalla ole tullut vastaan pelkkiä jälkiasennus rinkuloita e90:iin.

tuossa yksi vaihtoehto...

Olleita ja menneitä
        1XE21 2xE30 4xE46 1xE90 3xE91 1xE60 1xE70 1xE71(RIP)

Tällähetkellä perseenalla mersu odotellessa että BMW osaa tehdä jotain muuta kuin 2010 luvulla

Comment

• kolbaskino
          Newbiemmer
          • Jul 2010
          • 3
          • Helsinki

Kiitos Pekka! Ihan ok hinta...

Comment

• pouri
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2007
            • 370
            • 06 area

Se käsitys meikäläisellä on aiheesta, että ainakin ennen faceliftiä olevissa autoissa olisi enkelit vain xenonien yhteydessä. Joku voisi vahvistaa tämän ja samoin tilanteen faceliftin jälkeen.

Itse en ainakaan edes miettisi laittavani noin uuteen autoon mitään kiinan valoja, vaan suosiolla alkuperäistä.
            Diesel, fuel of satin man

Comment

• JKK
              Bimmer Enthusiast
              • May 2006
              • 2325
              • Uusimaa

Kyllä mulla ainakin on pre-faceliftissä xenonien kanssa orggislyhdyissä enkelit. Tosin typrän näköiset myrskylyhdyn väriset halogeenipolttimot, jotka itse vaihdoin valkoisiin led-pohjaisiin polttimoihin.
              BMW G30 530e X-Drive

Myytäviä BMW-varaosia moneen eri malliin

Comment

• Marko N.
                BTCF Member
                • Mar 2009
                • 46
                • Hämeenlinna

Taitaa olla niin, että pre-faceliftissä halogeenien yhteydessä ei tule rinkuloita ja kummissakin xenoneissa nuo taas tulevat mukana. LCI:ssä sitten taas rinkulat vaikuttaisivat olevan halogeeneissa ja molemmissa xenoneissa. Tämä näkemys tosin perustuu lähinnä surffailuun netissä ja omiin kokemuksiin, eli se korjatkoon, jolta parempaa tietoa löytyy.

Omastakin pre-faceliftistä on nähtävästi auton tilanneen mielenhäiriöstä johtuen jäänyt xenonit ruksimatta varustelistalta, vaikka muuten yhtä sun toista löytyy ja tarkoituksena olisikin mahdollisesti päivittää valot LCI:n originaaleihin tai vastaaviin halogeenivalollisiin umpioihin ja yrittää säätää noihin kirkkaampi led-päivitys. Xenonien kanssa meinaa tuo hinta karata entisestään, jos siis kunnolliset ja luvalliset perussaunalyhdyt olisi siis haussa.

Itsekään en lähtisi ihan heti näin tuoreen auton optiikkaa pilaamaan amitsulinjoille millään kiinavirityksillä ja tuon valotehonkin pitäisin mielellään vähintään nykyisessä. Onkos kukaan muuten täällä tällaisia asennellut, eli onko tietoa, kuinka heittämällä nuo umpiot saa vaihdettua?

Schmiedmannilla BMW:n orkkikset umpiot näkyvät olevan n. 700 e ja eBay.de:stä saa jonkinlaisia uusia vastaavia (kuvat vähän huonoja) vajaaseen 500 e hintaan.

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎