Se on moro.
Meillä on taloudessa e92 coupe ja siinä mystinen vika
Elikkä auto on 135tkm ajettu -08 ja tyhjäkäynti on ollut kylmänä todella vaivalloista nyt puolisen vuotta. Metro-auton vikakoodien luvussa tuli ekalla kerralla että NoX-anturi on kaput ja ohjelma on vanha. toisella kerralla huollon yhteydessä vielä P0302, 2.sylinterin puola oli vaihdettava. Nyt on rahaa palanut toista tonnia ja vaihdettuna on nox-anturi, tulpat, 2.syl puola ja ohjelmisto on päivitetty.
Vika on ja pysyy. Lämpimästä tallista kun laittaa tulille niin jouto seilaa about 400-1000 kierroksen välillä ja bensa haisee voimakkaasti kunnes kone lämpiää. eilen koitin -10:stä käynnistää niin sammui 2 kertaa ennenkuin jaksoi käydä ja taas voimakas bensan haju. myös reippaanlainen tärinä kuuluu kuvaan, tuntuu siltä ettei käy kaikilla. Metrossa arpoivat suutinvikaa ja auto menossa ke takasin sinne. tosin sanoivat notta jos ei suutintesterillä löydy vikaa niin menee arpomiseks. itse en Baijerlaisen tekniikkaan ole perehtynyt, ennemminkin Alfojen, mutta se on oma lukunsa se
Uskoisin että täältä kautta vika selviää nopeammin kuin Metro-Auton. ja ennenkaikkea halvemmalla.
Vinkkejä,neuvoja, ohjeita omatoimiseen vianetsintään kaivataan kun en tiedä mistä aloittaa. Työkalut pysyy kädessä joten mielellään tekisin itse.
Vian paikannukseen johtavista vihjeistä luvassa palkkio oluen muodossa, Palkkion lunastus Tampereella tai Forssassa.
Meillä on taloudessa e92 coupe ja siinä mystinen vika
Elikkä auto on 135tkm ajettu -08 ja tyhjäkäynti on ollut kylmänä todella vaivalloista nyt puolisen vuotta. Metro-auton vikakoodien luvussa tuli ekalla kerralla että NoX-anturi on kaput ja ohjelma on vanha. toisella kerralla huollon yhteydessä vielä P0302, 2.sylinterin puola oli vaihdettava. Nyt on rahaa palanut toista tonnia ja vaihdettuna on nox-anturi, tulpat, 2.syl puola ja ohjelmisto on päivitetty.
Vika on ja pysyy. Lämpimästä tallista kun laittaa tulille niin jouto seilaa about 400-1000 kierroksen välillä ja bensa haisee voimakkaasti kunnes kone lämpiää. eilen koitin -10:stä käynnistää niin sammui 2 kertaa ennenkuin jaksoi käydä ja taas voimakas bensan haju. myös reippaanlainen tärinä kuuluu kuvaan, tuntuu siltä ettei käy kaikilla. Metrossa arpoivat suutinvikaa ja auto menossa ke takasin sinne. tosin sanoivat notta jos ei suutintesterillä löydy vikaa niin menee arpomiseks. itse en Baijerlaisen tekniikkaan ole perehtynyt, ennemminkin Alfojen, mutta se on oma lukunsa se

Uskoisin että täältä kautta vika selviää nopeammin kuin Metro-Auton. ja ennenkaikkea halvemmalla.
Vinkkejä,neuvoja, ohjeita omatoimiseen vianetsintään kaivataan kun en tiedä mistä aloittaa. Työkalut pysyy kädessä joten mielellään tekisin itse.
Vian paikannukseen johtavista vihjeistä luvassa palkkio oluen muodossa, Palkkion lunastus Tampereella tai Forssassa.
Comment