Termarit tilattu.
Tutulla asentelijalla kiirettä.
Ennen kuin kyselen muiden suositeltujen aikatauluja, niin onkohan noiden termareiden vaihto avaruustiedettä? Pariin Volvoon ja Pösöön olen onnistuinut termarin vaihtamaan.
Jos on ns peruspuuhastelijan taidoilla ja välineillä vaihdettavissa, niin olisiko täällä foorumissa jossain ohjeita jo valmiina? Vaikka alkaen ihan siitä, että missä ko. termarit edes ovat, ja päätyen es. siihen, että onko niiden "koteloiden" avaamisessa ja sulkemisessa jotain erityistä huomioitavaa.
Asentajan testerin mukaan vikakoodissa oli tukkeutunut DPF.
Eli siis tukossa on. Uuden suodattimen laitto taitaa maksaa kultaa painonsa edestä? Myykö merkkiliike es. vaihto-osana edullisemmin?
Asentaja sanoi vastaavan avanneensa jostain toisesta autosta, ja sen jälkeen meni kahdessa viikossa katalysaattori tukkoon. Oikeinko tuossa on sitten vielä katalysaattorikin perässä?
Ja vielä samaan sarjaan: onko kenelläkään tietoa ja kokemusta Karalasta pöntön tyhjentämisessä? Kun kävi taannoin auton myyneen toimesta Karalalla teho-ohjelmoinnissa, niin Karala oli lähettänyt terveisiä, että jos menee tukkoon niin he tekevät sen tyhjennystä avaamalla ja hitsaamalla kiinni. Toimiiko tuo pönttö enää ko. toimenpiteen jälkeen normaalisti ja oikein?
Paljon kysymyksiä pienestä pöntöstä...
Autohan nyt sitten seisoo jonkun pajan pihalla, ei sillä viitsi ajaa, ettei särje enempää.
Tutulla asentelijalla kiirettä.
Ennen kuin kyselen muiden suositeltujen aikatauluja, niin onkohan noiden termareiden vaihto avaruustiedettä? Pariin Volvoon ja Pösöön olen onnistuinut termarin vaihtamaan.
Jos on ns peruspuuhastelijan taidoilla ja välineillä vaihdettavissa, niin olisiko täällä foorumissa jossain ohjeita jo valmiina? Vaikka alkaen ihan siitä, että missä ko. termarit edes ovat, ja päätyen es. siihen, että onko niiden "koteloiden" avaamisessa ja sulkemisessa jotain erityistä huomioitavaa.
Asentajan testerin mukaan vikakoodissa oli tukkeutunut DPF.
Eli siis tukossa on. Uuden suodattimen laitto taitaa maksaa kultaa painonsa edestä? Myykö merkkiliike es. vaihto-osana edullisemmin?
Asentaja sanoi vastaavan avanneensa jostain toisesta autosta, ja sen jälkeen meni kahdessa viikossa katalysaattori tukkoon. Oikeinko tuossa on sitten vielä katalysaattorikin perässä?
Ja vielä samaan sarjaan: onko kenelläkään tietoa ja kokemusta Karalasta pöntön tyhjentämisessä? Kun kävi taannoin auton myyneen toimesta Karalalla teho-ohjelmoinnissa, niin Karala oli lähettänyt terveisiä, että jos menee tukkoon niin he tekevät sen tyhjennystä avaamalla ja hitsaamalla kiinni. Toimiiko tuo pönttö enää ko. toimenpiteen jälkeen normaalisti ja oikein?
Paljon kysymyksiä pienestä pöntöstä...
Autohan nyt sitten seisoo jonkun pajan pihalla, ei sillä viitsi ajaa, ettei särje enempää.
Comment