Announcement

Collapse
No announcement yet.

e9X 335i pahvi keulaan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • maagi
    Bimmer Rookie
    • Jan 2012
    • 190
    • Varkaus

Originally posted by makebm5 View Post
    Mittarin mukaan noin yhden pykälän ylempänä pysyi eli lienee n 10 asteesta kysymys. Eipä muista nyt miten jaotus meni mittarissa.
    Sama homma. Lämpimämmillä keleillä öljyt nousi n. 100 asteeseen, nyt mennyt paukkupakkasilla max. 90 asteeseen. Lienee normaalit lukemat.
    G26 i4 M50 Portimao Blue '23 & G05 X5 45e Mineral White '20 & F10 M5 Singapore Grau '13

Comment

• Tapio Ruotsalainen
      Newbiemmer
      • Oct 2011
      • 19
      • Maaninka

Originally posted by maagi View Post
      Sama homma. Lämpimämmillä keleillä öljyt nousi n. 100 asteeseen, nyt mennyt paukkupakkasilla max. 90 asteeseen. Lienee normaalit lukemat.
      Tässä minun kokemuksia. Itse laitoin kanssa pahvit keulaan alas ja munuaisiin kyseessä siis e90 330xd. Huomasin itse ainakin 30 asteen pakkasella että ohjaus on ajossa herkempi ja kulutus pienempi ja koska cooleri on siellä alhaalla niin eipähän ajoviima jäähdytä sitä kovalla pakkasella. Jos on pakkasta 30 astetta niin satasen vauhdissa viima on aika kylmää. Huomasin ohjauksessa sen että jos lämpimällä koneella oli parkissa jonkin aikaa niin herkistyi hieman mutta sit maantiellä ajaessa viima jäähdyttää moottoritilaa ja tehostin pumppuhan on siinä aika otollisella paikalla. Mutta jokainen päättää itse miten tekee. Itse meinasin tehdä nahkaiset suojat tässä tulevan kesän aikana ja tilata kahalta siihen oikeanlaiset kiinnikkeet.

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎