ratkaistu
ratkaisu perustuu osittain kuulopuheisiin: merkkihuollossa ei kärrystä löytynyt mitään vikaa, paitsi mikä oli tiedossa, että siirtopumppua ei huvittanut alkaa siirtämään ainetta ja siten etupäässäkään syöttöpaine ei nouse.
Kotteroa jouduttiin juotattamaan myös etupäästä ja sulkemaan paluukierto pihtimillä kiinni että syöttöpumppu ymmärsi alkaa toimimaan. lisäksi korkeapainepuolelta tarkastettiin/putsattiin anturit.
Pitää varmistella vielä huollosta miten se tarkalleen oottaen meni, auton omistaja ei ihan tarkkaan proseduuria muistanut. Nyt kuitenkin käy ja kukkuu.
ratkaisu perustuu osittain kuulopuheisiin: merkkihuollossa ei kärrystä löytynyt mitään vikaa, paitsi mikä oli tiedossa, että siirtopumppua ei huvittanut alkaa siirtämään ainetta ja siten etupäässäkään syöttöpaine ei nouse.
Kotteroa jouduttiin juotattamaan myös etupäästä ja sulkemaan paluukierto pihtimillä kiinni että syöttöpumppu ymmärsi alkaa toimimaan. lisäksi korkeapainepuolelta tarkastettiin/putsattiin anturit.
Pitää varmistella vielä huollosta miten se tarkalleen oottaen meni, auton omistaja ei ihan tarkkaan proseduuria muistanut. Nyt kuitenkin käy ja kukkuu.
Comment