Announcement

Collapse
No announcement yet.

320d (163hv & 177hv) "ominaisuudet"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vesper
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2010
    • 240
    • Vantaa

    #16
    Originally posted by balikka View Post
    Itsellä juurikin tuo Mitsun ahtimella varustettu versio ollut ajossa kohta vuoden. Imusarjan suolestuksen yhteydessä vähän kurkin tuonne turbon akselin päähän ja totesin, että klappia on vähän sinne, tänne ja tuonne. Taitaneen olla aika nopeasti menossa vaihtoon tuo ropelli...
    Mittarissa nyt 166tkm.

    Tuosta Mitsun turbosta saaneen kai ihan kalun kunnostamallakin, jos sitä ei nyt ihan päreiksi aja?
    Ja uuden, alkuperäisen saa Saksasta Suomeen alle tuhannella eurolla.

    Comment

    • RiiQuu
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2003
      • 1367

      #17
      Originally posted by jj.berg View Post
      Eli ilmeisesti suht yleinen ongelma nimenomaan 177hp koneessa.
      Nokka ketju venyy ja kiristin ei pysty enää kiristämään sitä tarpeeksi.
      Sen jälkeen nokkaketju pitää vaihtaa ja koska kyseisessä koneessa se on moottorin takapäässä, niin työlle tulee hintaa aika reippaasti.

      Nin on muutama BMW mekaanikko kertonut, itsehän en mistään mitään tiedä!
      Missä kilsoissa noita on mennyt?
      "Die wirklich guten Fahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" -Walter Röhrl"
      - - -
      E30 325i Cabrio M-Technic I 1990
      Cäbi©

      E36 M3 Coupé 1996
      G61 i5 Touring eDrive40 M Sportpaket 2024 Batteriewagen

      Comment

      • Raimo Miettinen
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2004
        • 320

        #18
        BMW 530dA x-drive F10 # Auto: k u v a t | v i d e o t

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎