Announcement

Collapse
No announcement yet.

E91 2006 bluetooth ongelma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stögö
    BTCF Member
    • Nov 2007
    • 503
    • Espoo

Itellä halpis zte blade niin vähän aikaa sai tapella että otti bluetooth tunnisti. Siinähän voi tosiaan määrittää mikä puhelin on tärkeys järjestyksessä 1 ja mikä 2

Kännissä..........sori
    Käyttiksenä:f20 120d xDrive m-sport ja vw t5
    Hupileluina: hd sportster, vw t3 westfalia ja Vator 15dl
    tallissa projektina e21
    EX:e93, e60, e91, e36

Comment

• bear3
      Bimmer Rookie
      • Jul 2008
      • 131
      • laitila

itellä kans 2 puhelinta firman joku nokian kosketusnäytöllinen halvin malli -toimii autossa hyvin,
      mut kun paritan oman luurin caterpillar b10 nii pariutuu hyvin ,mut ku koittaa soittaa autosta nii hälyääntä ei kuulu auton kajareista ,radio kyl hiljenee,ja hetken kuluttua kytkeytyy normisti hälyääni puhelimeen....
      kuitenkin soitto on tullut vastaanottajal peril...caterpillaris on androidin käyttöjärj.
      "itse tein...siksi hyvä "

e91 330xd 2007

Comment

• kooma
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2004
        • 1019
        • Pikis

Saman tapaista tekee Lumian kanssa, parittaa kyllä mutta toisinaan kun aloittaa puhelua se tiputtaa yhteyden pois puhelimen päästä. Auto ei tajua minkään olevan pielessä, soitin mykkänä ja soiton aikalaskuri pyörii jne. Jos puhelu lähtee toimimaan ok niin ei ole kyllä koskaan kesken puhelun katkennut. Mulla on myös E7 josta tämä ketju alunperin puhui, se on toiminut oikein hyvin. Pari hassua kertaa ei ole meinannut parittaa mutta on korjaantunut puhelimen buutilla.
        Tällä hetkellä: i3 120Ah Sport, Polestar 2 Long Range Dual Motor

Comment

• Palehti
          Bimmer Rookie
          • Jan 2005
          • 147
          • Klaukkala

Mulle ilmestyi ongelma autoni Bluetoothiin. Eli se katosi.

Auto on ollut minulla yli vuoden ja iPhone 4:n kanssa bluetooth on toiminut esimerkillisen hyvin.
          iPhonen pudottua pönttöön tilalle tuli Lumia 920 ja sen paritus onnistui hyvin, mutta yhteystietojen synkkaus loppui melkein aina c-kirjaimen kohdalla...joskus se pääsi jopa eehen, muttei ikinä sitä pidemmälle.
          Tuo ärsytti senverran, että poistelin puhelimia muistista ja parittelin uudestaan ja sitten tuli jotain muuta ja unohdin koko asian.

Nyt kun Lumia on palautettu kauppaan ja iPhone herännyt takaisin henkiin, niin auton Bluetooth ei enää toimi. Ei tule näkyviin yhdellekään (kokeiltu myös pönttöön tippumattomia) puhelimelle.

Ennen toimimattomuuden ilmenemistä autosta "hiilikuidutettiin" sisälistat, voiko siellä olla joku bluetoothin toimivuuteen vaikuttava liitin auki/huonosti kiinni ?

Senverran olen ollut saamaton asian suhteen, etten ole edes akkua käyttänyt auki. Jos / kun IVO-resetistä ei ole apua, niin onko mitään vinkkejä asiaan ?
          Auto on 5/2007 ja ohjelmaversioiden päivityksistä ei mitään tietoa.
          i4 M50, E46 325 CiA avo, Suzuki Katana 2022
          ex E39 M5 2001 Anthracite, M550D, F11 525D N57, F36 435D, Model 3 Perf, jne

Comment

• Veeksi
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2003
            • 2177
            • Kuopio

Originally posted by Palehti View Post
            Mulle ilmestyi ongelma autoni Bluetoothiin. Eli se katosi.

Auto on ollut minulla yli vuoden ja iPhone 4:n kanssa bluetooth on toiminut esimerkillisen hyvin.
            iPhonen pudottua pönttöön tilalle tuli Lumia 920 ja sen paritus onnistui hyvin, mutta yhteystietojen synkkaus loppui melkein aina c-kirjaimen kohdalla...joskus se pääsi jopa eehen, muttei ikinä sitä pidemmälle.
            Tuo ärsytti senverran, että poistelin puhelimia muistista ja parittelin uudestaan ja sitten tuli jotain muuta ja unohdin koko asian.

Nyt kun Lumia on palautettu kauppaan ja iPhone herännyt takaisin henkiin, niin auton Bluetooth ei enää toimi. Ei tule näkyviin yhdellekään (kokeiltu myös pönttöön tippumattomia) puhelimelle.

Ennen toimimattomuuden ilmenemistä autosta "hiilikuidutettiin" sisälistat, voiko siellä olla joku bluetoothin toimivuuteen vaikuttava liitin auki/huonosti kiinni ?

Senverran olen ollut saamaton asian suhteen, etten ole edes akkua käyttänyt auki. Jos / kun IVO-resetistä ei ole apua, niin onko mitään vinkkejä asiaan ?
            Auto on 5/2007 ja ohjelmaversioiden päivityksistä ei mitään tietoa.
            Mulla Lumia 920 on toiminut aivan esimerkillisesti. Ainut on, että kun olen käyttänyt autossa jotain kiinalaista BT-donglea ääniin (aux-iniin), niin se tuntuu välillä jumittavan jotenkin koko BMW:n BT:n.
            BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
            BMW E63 630iA '05

Comment

• Pemu
              BTCF Member
              • Sep 2005
              • 134
              • Uusimaa

Lumia

Originally posted by Veeksi View Post
              Mulla Lumia 920 on toiminut aivan esimerkillisesti. Ainut on, että kun olen käyttänyt autossa jotain kiinalaista BT-donglea ääniin (aux-iniin), niin se tuntuu välillä jumittavan jotenkin koko BMW:n BT:n.
              Oletko saanut Lumiasta yhdistettyä myös yhteystiedot? Itselläni yhteys on toiminut moitteettomasti, niin Lumia 710 kuin 925:kin mutta yhteystietoja en saa näkyviin. Joskus pari hassua kertaa on soittaessa näkynyt kenelle on soittanut mutta sekin tieto kadonnut piakkoin eikä enää sen jälkeen näkynyt...
              Saako Lumiasta yleensäkkään tietoja näkymään?

Comment

• Veeksi
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2003
                • 2177
                • Kuopio

Originally posted by Pemu View Post
                Oletko saanut Lumiasta yhdistettyä myös yhteystiedot? Itselläni yhteys on toiminut moitteettomasti, niin Lumia 710 kuin 925:kin mutta yhteystietoja en saa näkyviin. Joskus pari hassua kertaa on soittaessa näkynyt kenelle on soittanut mutta sekin tieto kadonnut piakkoin eikä enää sen jälkeen näkynyt...
                Saako Lumiasta yleensäkkään tietoja näkymään?
                Siis näkyy kyllä puhelinluettelossa kaikki nimet yms. suoraan 920:llä. Nyt on jo Lumia 1020, mutta sitä en oo päässy viel kokeilemaan.

Tuon Kiina-kikkareen kanssa se vähän bugitteli, mutta ilmeisesti se ei oo mikään ihme, kun ei pysty yhdistää kahteen eri laitteeseen yhtäaikaa.

...pitääköhän niiden yhteystietojen olla nimenomaan SIM-kortilla, että se jakaa ne autolle?
                Last edited by Veeksi; 17-03-2014, 22:07.
                BMW E63 630iA '05

Comment

• Pemu
                  BTCF Member
                  • Sep 2005
                  • 134
                  • Uusimaa

Siis näkyy kyllä puhelinluettelossa kaikki nimet yms. suoraan 920:llä. Nyt on jo Lumia 1020, mutta sitä en oo päässy viel kokeilemaan.

Tuon Kiina-kikkareen kanssa se vähän bugitteli, mutta ilmeisesti se ei oo mikään ihme, kun ei pysty yhdistää kahteen eri laitteeseen yhtäaikaa.

...pitääköhän niiden yhteystietojen olla nimenomaan SIM-kortilla, että se jakaa ne autolle?

Saako Lumiassa siirrettyä yhteystietoja sim-kortille? En ole vielä keksinyt miten...

Comment

• Veeksi
                    Bimmer Enthusiast
                    • Oct 2003
                    • 2177
                    • Kuopio

Originally posted by Pemu View Post
                    Saako Lumiassa siirrettyä yhteystietoja sim-kortille? En ole vielä keksinyt miten...
                    Tuo on muuten hyvä pointti. Ja äkkiseltään näyttäisi ainakin, ettei minullakaan ole yhteystiedot SIM:llä (ainakaan enää).

Minkäs vuosimallin auto sulla on? Joskus voi olla myös auton BT-päivityksistä kiinni ettei toimi ihan täysin. Esimerkiksi entinen '05 530da ei toiminut silloisen HTC:n luurini kanssa yhteen, vaikka jo '06-'07 malleissa toimi.
                    BMW E63 630iA '05

Comment

• Pemu
                      BTCF Member
                      • Sep 2005
                      • 134
                      • Uusimaa

Tuo on muuten hyvä pointti. Ja äkkiseltään näyttäisi ainakin, ettei minullakaan ole yhteystiedot SIM:llä (ainakaan enää).

Minkäs vuosimallin auto sulla on? Joskus voi olla myös auton BT-päivityksistä kiinni ettei toimi ihan täysin. Esimerkiksi entinen '05 530da ei toiminut silloisen HTC:n luurini kanssa yhteen, vaikka jo '06-'07 malleissa toimi.
                      09, mutta tuosta BT-päivityksestä ei hajua kuinka vanhaa kaliberia on...

Comment

Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎