Announcement

Collapse
No announcement yet.

E9x Lci etupään kolinoita

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • baku
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2006
    • 346
    • Kausala

    #16
    Nostellaan vanhaa kun liittyy hieman omaan ongelmaani.

    Eli -09 x-drivestä menee etuiskarit vaihtoon ja samalla vaihtaisi mielellään iskarin ylätukikumit. X- driven kumilimput on eri osanumerolla kuin tavalliset, joten heräsi kysymys, että mitä noissa on eroa keskenään? Korkeus, iskarin varren reikä vai erilainen rakenne? Tavallisen tukikumit on huomattavasti helpommat löytää ja ovat melkein puolet halvemmat kuin x-driven vastaavat.

    Edit. Eipä enää mitään. Tieto löytyi alustan päivitystopicista
    Last edited by baku; 18-02-2016, 14:57.
    F20 116d
    E63 645
    E28 528
    F30 320d x-drive
    F31 335d x-drive

    ex. e92 335d, e91 325I pre-lci, e84 X1 2.0d x-drive, e91 320d,e90 320i,e46 316i, e87 118d, e46 320i, e46 330xd, e46 330d, e39 528i, e32 750i, e32 730i, e34 525i

    KTM 1290 Super Adventure
    K1200S
    ex. K1200RS, K1200R, F800S, R1100S

    Comment

    • _Sylin_teri_
      BTCF Member
      • May 2013
      • 366
      • Suomi finland

      #17
      Originally posted by kemo81 View Post
      Itse edellisen pirssin(e91) iskarin yläpäihin suihkin spray mallin jotai voitelu ainetta ja kaikkiin mahdollisiin niveliin injektioneulalla öljyä lakkasi siitä narinat ja nitinät kyllä ainakin hetkellisesti.Tuohon nykyseen voisi sitäkin tietty testata.Joskin jos joku paikka on väljä niin ei sitä öljyllä poista
      Kannattaa laittaa öljyä sinne ennenku menee väljäks Itellä ollu tapana tehä tuo heti ku ostan uuden auton. Miettikäähän miten pitkään kuorma-autoissa kestää nivelet kun niitä rasvataan. Saisivat tehdä tehtaalla jo rasvanipat noihin niin kestäisi varmasti monenkin auton eliniäin

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎