Ensi analyysin perusteella olis vesilukko sylinterissä (320d -08 190tkm). Ei lähtenyt käymään, startti pyöri silmänräppäyksen ajan kunnes stoppas. Vettä oli tulvinut yli paisuntasäiliöstä, maa oli märkänä. Eli viittaa kansipahvin rikkoutumiseen. Vettä oli aivan piri pintaan koneen ollessa kylmä. Ei ollut jäätynyt, koska olin pakkasten alettua tarkistanut pakkaskeston
Onko kukaan kuullut kansipahvien palamisesta näin "uudessa"? Mietin, että vaikuttaisiko asiaan ylilämmöt. Vasta syksyllä löysin salavalikot ja lämpötilanäytön. Normaalissa satasen ajossa lämpö oli koko ajan 97 astetta. Kiihdytysten jälkeen kävi yli satasen. En reagoinut asiaan muuten kuin ihmettelemällä. Oletin että koodien luennassa olis näkynyt jos ongelmaa. Toki voi syyt olla missä vaan. Nyt auto odottaa telakalle pääsyä, jonot muutaman viikon.
Onko kukaan kuullut kansipahvien palamisesta näin "uudessa"? Mietin, että vaikuttaisiko asiaan ylilämmöt. Vasta syksyllä löysin salavalikot ja lämpötilanäytön. Normaalissa satasen ajossa lämpö oli koko ajan 97 astetta. Kiihdytysten jälkeen kävi yli satasen. En reagoinut asiaan muuten kuin ihmettelemällä. Oletin että koodien luennassa olis näkynyt jos ongelmaa. Toki voi syyt olla missä vaan. Nyt auto odottaa telakalle pääsyä, jonot muutaman viikon.
Comment