Tuo 124 astetta kuulostaa jo sen verran hurjalta, että sieltä luulisi tulevan nesteet pihalle jotain kautta. Seuraavaksi voisi katsoa missä lämmöt on kylmällä koneella, ilman esilämmitystä ja jos ne poikkeaa paljonkin ulkolämpötilasta, niin sillon vika voisi olla juurikin lämpötila-anturissa. Tai sitten siellä ei vain nesteet kierrä, eli vesipumppu vaihtoon..
e90 325 moottorin lämmöt korkeella.
Collapse
X
-
-
Keskiviikkona tarttis bemarihuolto.fi:n ahokkaalle kiikuttaa tutkittavaksi.
Eiköhän se siellä sit selviä mikä mättää.
Comment
-
Originally posted by 328 e36 View Postkai on koitettu sentään että menisikö jäähdytinnestettä lisää? kun mielestäni vaikuttaa nyt vaan siltä että ilmaa olisi jäähdytysjärjestelmässä..
Ilmannut en ole / yrittänyt.
Comment
-
ja tänään tarkistin tuon anturi mahdollisuuden katsomalla jäähdytinnesteen lämpötilan mittariston "salavalikon" kautta.
Jäähdytinnesteen lämpötila oli -9 ja auton näyttämä ulkolämpötila oli -13
Comment
-
-
Itsellä pari viikkoa sitten vastaavat oireet ja vesipumppu paskana.BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
-
Tuliko tähän selvyyttä?
Kuinkahan huolissaan pitää olla, salavalikon kautta ruuhkassa tökkiessä oli n. 100-104c ja moottoritielle kiihdyttäessä n100km/h lämmöt nousi ja pysyi 107c.
Ulkona n. -10c.
Jäähdytinnesteet vaihdoin pari kk sitten menetelmällä vanhat ulos ja uudet sisään. Olisiko pitänyt suorittaa jonkinsortin ilmaus? Käytin autoa tyhjäkäynnillä paisarin korkki auki kunnes vesi virtasi tasaisesti.
E90 320i autom.Last edited by Temexi08; 24-01-2013, 17:08.
Comment
-
Auto taas kunnossa.
Vesipumppu se oli paskana.
Nyt on uusi pumppu & termari ja hyvin näyttäisi toimivan taas.
Comment
Comment