Elikkäs nytten olisi tuollainen 325i vähä niinkun kiikareissa kunhan sopiva yksilö tulee myyntiin.
Itsellä tällä hetkellä 320i n46 konella joista tuntuu huolestuttavan paljo jakopäitä leviävän... ja muutenkin hieman epäluotettavan olonen kone. Ja noista kutos koneista olen kuullut huomattavasti enemmän hyvää.
Kysymys onkin sitten että onko noissa 07vm --> olevissa mitään tiettyjä tyyppivikoja mitä tarkistaa ennen ostoa?
Homasin myös että moottori vaihtuu tuossa 08vm tienoilla N52B25 -> N52B30 toinen 2,5L ja toinen 3,0L. Onko tuo jälkimmäinen on sama kone kun 330i, onko noissa muita eroja kun softa?, ja jos 325i yksilöön panostan niin onko mielipiteitä kumman koneen suuntaan kannattaa kääntyä? :think
Edit: Tosiaanki molemmissa koneissa tuossa 325i tapauksessa saman verran hevosia sekä vääntöa.
Niin ja vielä viimeiseksi.. alkaako nuo LCI mallit 08 vai 09? Rinkula valot tuntuu olevan monessa 08 mutta konepellissä silti huomaa ne muutamat kanttisyvennykset puuttuvan keskeltä.
Kiitos paljon avusta ja vinkeistä!
Itsellä tällä hetkellä 320i n46 konella joista tuntuu huolestuttavan paljo jakopäitä leviävän... ja muutenkin hieman epäluotettavan olonen kone. Ja noista kutos koneista olen kuullut huomattavasti enemmän hyvää.
Kysymys onkin sitten että onko noissa 07vm --> olevissa mitään tiettyjä tyyppivikoja mitä tarkistaa ennen ostoa?
Homasin myös että moottori vaihtuu tuossa 08vm tienoilla N52B25 -> N52B30 toinen 2,5L ja toinen 3,0L. Onko tuo jälkimmäinen on sama kone kun 330i, onko noissa muita eroja kun softa?, ja jos 325i yksilöön panostan niin onko mielipiteitä kumman koneen suuntaan kannattaa kääntyä? :think
Edit: Tosiaanki molemmissa koneissa tuossa 325i tapauksessa saman verran hevosia sekä vääntöa.
Niin ja vielä viimeiseksi.. alkaako nuo LCI mallit 08 vai 09? Rinkula valot tuntuu olevan monessa 08 mutta konepellissä silti huomaa ne muutamat kanttisyvennykset puuttuvan keskeltä.
Kiitos paljon avusta ja vinkeistä!
Comment