Announcement

Collapse
No announcement yet.

e91 318i LCI 2010, outo rohina?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Netsk
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2009
    • 238
    • Helsinki

Originally posted by Puistis View Post
    Nyt on alkanut tai nyt olen huomannut myös tuollaista rohinaa ja naputusta koneesta. Ei taida olla ihan normaalia? Jakopäänketju venynyt vai jotain muuta?

http://www.youtube.com/watch?v=-0n18...ature=youtu.be
    Before you buy an E90 you should probably consider ether getting a certified pre owned which provides extended warranty or getting after market insurance if your new car warranty is getting near its expiry date. Why? its not uncommon for your new e90 lifters (part of valve train) to start ticking, it happens because a minor design flaw in the head doesn't allow
    F26 X4 xDrive20d M-Sport -18, E90 320dA M-Sport -11
    ex. 957 Cayenne Turbo -08, E90 320iA -07, E46 330CiA -03, E36 316i -96, Porsche 924S -87

Comment

• Torsti19
      Bimmer Rookie
      • Mar 2009
      • 52
      • Tampere

Originally posted by McBeast View Post
      Tuntuu kyllä aika hassulta, että öljynvaihtovälillä olis suurta vaikutusta. Taitaa olla ihan puhdasta aineen heikkoutta, että noita porsii hyvin pienissä kilometreissä.
      No kyllä sen öljyn voitelevuuden luulisi heikkenevän ajan myötä, kun karstaa ja paskaa alkaa kerääntymään. Olen ainakin ajatellut, että öljynvaihto kerran vuodessa on halpa konsti olla keräämättä itselleen turhia ongelmia.

Comment

• Netsk
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2009
        • 238
        • Helsinki

Originally posted by Torsti19 View Post
        No kyllä sen öljyn voitelevuuden luulisi heikkenevän ajan myötä, kun karstaa ja paskaa alkaa kerääntymään. Olen ainakin ajatellut, että öljynvaihto kerran vuodessa on halpa konsti olla keräämättä itselleen turhia ongelmia.
        Ja tämä liittyy jakoketjun venymiseen ja vialliseen ketjunkiristimeen tavalla että..?
        F26 X4 xDrive20d M-Sport -18, E90 320dA M-Sport -11
        ex. 957 Cayenne Turbo -08, E90 320iA -07, E46 330CiA -03, E36 316i -96, Porsche 924S -87

Comment

• Torsti19
          Bimmer Rookie
          • Mar 2009
          • 52
          • Tampere

Originally posted by Netsk View Post
          Ja tämä liittyy jakoketjun venymiseen ja vialliseen ketjunkiristimeen tavalla että..?
          Minä näistä mitään tiedä, mutta setä korjaamolla kertoili, että viallisen voitelun vuoksi kiristin vetää ketjua liian kireälle.

Eli kuulopuheiden varassa olen ja nyrkkisäännöstäni pidän kiinni, että vähintään kerran vuodessa moottoriöljyt ja suodatin menee vaihtoon.

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎