Elikkäs E91 320D manuaali laahaa vasenta takajarrua.
Ongelma ilmeni ensikerran noin parikuukautta sitten, jolloin jarrun osat (liukupinnat+tapit) puhdisteltiin ja voideltiin. Se olikin vain pikainen ensihoito, sillä jarrut ovat laahanneet siitäkin eteenpäin, ja nyt uusien levyjen&palojen myötä jarrulevy lämpeää lyhyessä moottoritieajossa lähes punahehkuun.
Asiaan ei vaikuta ajatko luistonesto pois kytkettynä, jarrutteletko taajamanopeuksissa eli et. Vanha levy kului niin pahasti uralle, että uskoin uraisten levyjen ja kiilaksi kuluneiden palojen olleen syyllinen.
Nyt haluaisin kuulla viisaimpien vinkkejä, sillä seuraava investointi taitaa olla uusi satula. (mäntä kyllä liikkuu pihdeillä kevyesti puristamalla, mutta toisella puolella mäntä liikkuu ihan sormilla painamalla) :think
Ongelma ilmeni ensikerran noin parikuukautta sitten, jolloin jarrun osat (liukupinnat+tapit) puhdisteltiin ja voideltiin. Se olikin vain pikainen ensihoito, sillä jarrut ovat laahanneet siitäkin eteenpäin, ja nyt uusien levyjen&palojen myötä jarrulevy lämpeää lyhyessä moottoritieajossa lähes punahehkuun.

Asiaan ei vaikuta ajatko luistonesto pois kytkettynä, jarrutteletko taajamanopeuksissa eli et. Vanha levy kului niin pahasti uralle, että uskoin uraisten levyjen ja kiilaksi kuluneiden palojen olleen syyllinen.
Nyt haluaisin kuulla viisaimpien vinkkejä, sillä seuraava investointi taitaa olla uusi satula. (mäntä kyllä liikkuu pihdeillä kevyesti puristamalla, mutta toisella puolella mäntä liikkuu ihan sormilla painamalla) :think
Comment