Moro,
Autoon syttyi kesken normaalin matka-ajon "dynamic dumping control failure" valo. Ajotuntumassa ei tapahtunut minkäänlaista muutosta ja muutenkin auto tuntui täysin normaalilta. Vähän ajan päästä varoitusvalo sammui ja tarkastin i-driven kautta ilmoitukset niin siellä oli kaikki ok, eikä vikailmoitus jäännyt päällekkään. Jatkoin ajoa vielä n.15km ajan eikä varoitusvalo ruvennut palamaan uudestaan. Valo kuitenkin taas syttyi uudestaan kun lähdin seuraavana aamulla liikenteeseen. Välillä varoitusvalo häviää kokonaan, mutta useasti se kuitenkin syttyy taas uudestaan palamaan.
Huomasin, että kun autosta vaihtaa kolmesta asetuksesta (EDC keskikonsoli kytkimestä) comfort asetuksen niin varoitusta ei tule ollenkaan. Asetuksista Comfort, Normal ja Sport vain Sport asetuksella varoitus ilmenee.
Laakkosella 4 viikon jono niin menee tovi ennen kuin autoa päästään kunnolla tutkimaan. Luin noita palstoja ja siellä oli mainintaa, että kyseessä saattaa vain olla "loose connectors", mutta minulla ei ole hajuakaan missä nämä connectorit on jotta ne voisi tarkastaa.
Heittäkää ajatuksia/ideoita, varsinkin jos jollain on omakohtaisia kokemuksia asian suhteen.
Auton on bmw e90 m3 2009.
Autoon syttyi kesken normaalin matka-ajon "dynamic dumping control failure" valo. Ajotuntumassa ei tapahtunut minkäänlaista muutosta ja muutenkin auto tuntui täysin normaalilta. Vähän ajan päästä varoitusvalo sammui ja tarkastin i-driven kautta ilmoitukset niin siellä oli kaikki ok, eikä vikailmoitus jäännyt päällekkään. Jatkoin ajoa vielä n.15km ajan eikä varoitusvalo ruvennut palamaan uudestaan. Valo kuitenkin taas syttyi uudestaan kun lähdin seuraavana aamulla liikenteeseen. Välillä varoitusvalo häviää kokonaan, mutta useasti se kuitenkin syttyy taas uudestaan palamaan.
Huomasin, että kun autosta vaihtaa kolmesta asetuksesta (EDC keskikonsoli kytkimestä) comfort asetuksen niin varoitusta ei tule ollenkaan. Asetuksista Comfort, Normal ja Sport vain Sport asetuksella varoitus ilmenee.
Laakkosella 4 viikon jono niin menee tovi ennen kuin autoa päästään kunnolla tutkimaan. Luin noita palstoja ja siellä oli mainintaa, että kyseessä saattaa vain olla "loose connectors", mutta minulla ei ole hajuakaan missä nämä connectorit on jotta ne voisi tarkastaa.
Heittäkää ajatuksia/ideoita, varsinkin jos jollain on omakohtaisia kokemuksia asian suhteen.
Auton on bmw e90 m3 2009.
Comment